حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور کاروان سینما حقیقت به تبریز در اولین روز رویداد گردشگری «تبریز 2018»

شناسه : 10280 01 ژانویه 2018 - 8:03 226 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز گفت: تقارن سفر کاروان سینماحقیقت با برنامه‌ی تبریز 2018 در مقام پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را به فال نیک می‌‎گیریم و این شهر مفتخر است که از فردا، میزبان بیش از هفتاد مستندساز حاضر در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت باشد. به گزارش تبریز ما به نقل […]

حضور کاروان سینما حقیقت به تبریز در اولین روز رویداد گردشگری «تبریز 2018»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز گفت: تقارن سفر کاروان سینماحقیقت با برنامه‌ی تبریز 2018 در مقام پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را به فال نیک می‌‎گیریم و این شهر مفتخر است که از فردا، میزبان بیش از هفتاد مستندساز حاضر در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت باشد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز؛ حسین آذرنیا اظهار کرد: باید از آقای طباطبایی‌نژاد تشکر کنم که نگاه خاصی به سینمای مستند در شهرستان‌ها دارند و در دوره یازدهم جشنواره سینماحقیقت هم یادی از 21 پیشکسوت و مستندساز آذربایجان شرقی کردند که قابل تقدیر است.
وی پیرامون برنامه‌های جاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز تصریح کرد: شهر تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در نظر گرفته شده و میزبان گردشگران خارجی خواهد بود که این اتفاق بی‌سابقه‌ترین رویداد فرهنگی در شهر تبریز است.
آذرنیا تقارن سفر کاروان سینماحقیقت به تبریز با شروع سال 2018 را نیز به فال نیک گرفت و افزود: شهر تبریز مفتخر خواهد بود که میزبان بیش از هفتاد مستندساز حاضر در جشنواره باشد و تلاش می‌کنیم در شان این عزیزان، از آن‌ها پذیرایی کنیم. مستندسازان با حضور در تبریز می‌توانند سوژه‌های بسیاری بیابند و نسبت به معرفی جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این شهر اقدام نمایند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در ادامه گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز «تبریزیم» هم از یازدهم دی‌ماه 96 آغاز و تا پانزدهم اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت؛ در واقع این فستیوال بلند‌مدت‌ترین جشنواره در ایران است.
وی درباره بخش‌های مختلف این جشنواره توضیح داد: در این دوره بخشی با عنوان مرور آثار خواهیم داشت و این نمایش‌ها در مراکز عمومی از جمله پارک‌ها، مراکز خرید و… اجرا خواهد شد. همچنین امسال چهلمین سال 29 بهمن شهر تبریز است و یادی از شهدای این روز، با بازسازی حوادث 29 بهمن خواهیم داشت.
آذرنیا افزود: در ایام فاطمیه هم بخشی تحت عنوان نمایش‌های آیینی و مذهبی داریم. در ایام اسفندماه مصادف با سالروز عملیات‌های بدر و خیبر در قالب نمایش خیابانی یادی از عزیزان شهید در این عملیات‌ها خواهیم داشت. بخشی هم تحت عنوان سلامت داریم و مردمی که در جنب و جوش شب عید هستند، شاهد آثاری با سرفصل‌های سند تدبیر و توسعه خواهند بود که در این بخش با علوم پزشکی مشارکت کردیم. بخش رقابتی جشنواره نیز در اردیبهشت‌ماه 97 برگزار خواهد شد.
وی در پایان، با تاکید بر این که نگاه مستندسازان با نگاه عموم مردم متفاوت است، خاطرنشان کرد: مستندسازان همواره یک گام جلوتر از زمانه خود پیش می‌روند و گذشت زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.