حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف

شناسه : 10822 15 ژانویه 2018 - 9:32 187 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف از بامداد امروز پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه برقرار است. به گزارش تبریز ما، مصطفی صفایی افزود: تمامی پروازهای امروز انجام شده و به علت یخ زدایی بدنه هواپیماها برخی پروازها با حدود نیم تا یک ساعت تاخیر انجام شده است. […]

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف از بامداد امروز پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه برقرار است.

به گزارش تبریز ما، مصطفی صفایی افزود: تمامی پروازهای امروز انجام شده و به علت یخ زدایی بدنه هواپیماها برخی پروازها با حدود نیم تا یک ساعت تاخیر انجام شده است.

وی اظهار کرد: از ساعت 6 صبح تاکنون 4 پرواز خروجی و 4 پرواز ورودی در فرودگاه تبریز انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: عملیات برف روبی روی باند فرودگاه از سوی پرسنل انجام می شود و مشکلی در فرود و پرواز هواپیماها ورودی و خروجی وجود ندارد.

امروز در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر اختلال در پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز به علت بارش برف منتشر شده بود.

فرودگاه شهید مدنی تبریز پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.