حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اربعین با حجم میلیونی زائران و تنوع ملیت‌ها فرصت بزرگی برای تبلیغ 2018 است

شناسه : 8396 09 نوامبر 2017 - 9:28 187 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز غفلت از تبلیغ داشته های فرهنگی و اجتماعی به ویژه توانمندی های گردشگری تبریز در سال های گذشته اربعین را یادآور شد و با بیان اینکه اربعین به دلیل حجم میلیونی زائران و تنوع ملیت ها می تواند فرصت بزرگی برای تبلیغ 2018 باشد افزود: امسال این […]

اربعین با حجم میلیونی زائران و تنوع ملیت‌ها فرصت بزرگی برای تبلیغ 2018 است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز غفلت از تبلیغ داشته های فرهنگی و اجتماعی به ویژه توانمندی های گردشگری تبریز در سال های گذشته اربعین را یادآور شد و با بیان اینکه اربعین به دلیل حجم میلیونی زائران و تنوع ملیت ها می تواند فرصت بزرگی برای تبلیغ 2018 باشد افزود: امسال این ظرفیت بالقوه به ظرفیتی بالفعل تبدیل شده و امیدوارم تاثیرات آن را در آینده شاهد باشیم.

فریدون بابایی اقدم در گفت‌وگو با تبریز ما با تقدیر از اطلاع رسانی های دقیق و لحظه ای خادمین رسانه ای موکب جنت الحسین و مجموعه تبریز ما اظهار کرد: انصافا از زمانی که وارد کربلا شده ایم فعالیت های خادمین امام حسین در این موکب به اطلاع مخاطبین می رسد.

وی غفلت از تبلیغ داشته های فرهنگی و اجتماعی به ویژه توانمندی های گردشگری تبریز در سال های گذشته اربعین را یادآور شد و با بیان اینکه اربعین به دلیل حجم میلیونی زائران و تنوع ملیت ها می تواند فرصت بزرگی برای تبلیغ 2018 باشد افزود: امسال این ظرفیت بالقوه به ظرفیتی بالفعل تبدیل شده و امیدوارم تاثیرات آن را در آینده شاهد باشیم.

فریدون بابایی اقدم با اشاره به اینکه زوارحسینی کثیری از عراق، مناطق مختلف ایران، ترکیه، آذربایجان، کویت، بحرین، هندوستان، پاکستان و… در این راهپیمایی حضور دارند ابراز داشت: اربعین فرصت خوبی برای طرح 2018 در کنار سایر خدمات به زائرین است.

وی در ادامه با اشاره به دیدارها و ملاقات های خود در طول سفر به کربلا اشاره کرد و گفت: به صورت غیر رسمی و به عنوان زائر به کربلا سفر کرده ایم ولی در این سفر به دلیل مسئولیتی که داریم دیدارهای عیر رسمی داشتیم که با فرمانده دفاع مدنی به عنوان مسئول آتش نشانی استان کربلا و قائم مقام فرماندار کربلا دیدار کردیم.

بابایی اقدم با تاکید بر اینکه باید توافقات صورت گرفته بر پایه خواهر خواندگی تبریز و کربلا به اجرا در آید گفت: توافقات قبلی مبنی بر احداث «پارک تبریز» در کربلا باید با جدیت پیگیری شود و تعییر شورا باعث نشود تعهدات قبلی ما فراموش شود.

وی با بیان اینکه بنا شد تا با دعوت رسمی فرماندار کربلا با حضور در این شهر تحربیات خود را در مسائل شهری در اختیار کربلا قرار دهیم تصریح کرد: امام حسین، حضرت ابالفضل و ایامی مانند اربعین فقط مربوط به کربلا و عراق نیست، لذا باید در مدیریت شهری به ویژه مسائل بهداشتی و زیست محیطی تحربیات خود را منتقل کنیم چراکه این جنبش عظیم اربعین برنامه ای جهانی است و باید خدمات هم در شان زائرین ارائه شود. 

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به اینکه موضوع اربعین در شورای شهر مورد غفلت قرار گرفته است تاکید کرد: شورا و شهرداری فقط محدود به مباحث کالبدی و شهرسازی نیست بلکه باید در مباهحث فرهنگی هم هزینه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در برابر هزینه های فرهنگی به ویژه برای اربعین نباید مقاومت کنیم ابراز داشت: در این موکب با هزینه کم کارهای بزرگی انجام می شود که باید برای سال های آینده با حمایت بیشتر به افزایش کمی و کیفی خدمات آن کمک کنیم.

این عضو شورای شهر تبریز خاطر نشان کرد: وقتی موکبی با این سطح در کربلا برپا کرده ایم، باید اعضای شورا هم بتوانند از این عملکرد بازدید کنند چراکه مربوط به شهرداری است که به عنوان وظیفه ذاتی ما مطرح است که نباید در این مسیر محدودیت به وجود آید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.