حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مباحث سیاسی و حزبی، جایی در برنامه‌های خدمتگزاری شهر نخواهد داشت

شناسه : 8245 06 نوامبر 2017 - 9:03 216 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با بیان این‌که چهار سال آتی، دوره تلاش و کوشش بی‌وقفه در مدیریت شهر است، گفت: مباحث سیاسی ، جناحی و حزبی و حاشیه‌های این قبیل موضوعات، جایی در برنامه‌های خدمتگزاری شهر نخواهد داشت. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در نخستین روز مسئولیت اجرایی، در دیداری که به […]

مباحث سیاسی و حزبی، جایی در برنامه‌های خدمتگزاری شهر نخواهد داشت
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز با بیان این‌که چهار سال آتی، دوره تلاش و کوشش بی‌وقفه در مدیریت شهر است، گفت: مباحث سیاسی ، جناحی و حزبی و حاشیه‌های این قبیل موضوعات، جایی در برنامه‌های خدمتگزاری شهر نخواهد داشت.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در نخستین روز مسئولیت اجرایی، در دیداری که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با نماینده ولی‌فقیه‌در استان و امام تبریز داشت، خاطرنشان کرد: ملاک عمل ما رضایت خدا، خوشنودی مردم و حرکت در چارچوب قانون است و سعی خواهیم کرد فصل‌الخطاب قانون را در برنامه‌های شهر به صورت واقعی تحقق بخشیم.

وی یادآور شد: با شناخت کامل از آسیب‌ها و مشکلات شهر وارد حوزه اجرایی شده‌ام و معتقدم با حمایت امام جمعه فرهیخته‌مان و پشتیبانی شورای محترم، می‌توانیم روشی جدید برای توسعه شهر کلید بزنیم.

شهین‌باهر اضافه کرد: برنامه‌ای که به شورای محترم ارایه دادیم، کاملا علمی و تخصصی است که خروجی آن تقویت شاخص‌های زندگی را هدف قرار داده است.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که مشکلات مدیریت شهر، با شفافیت در عملکرد، قابل حل است، گفت: سعی خواهیم کرد حوزه‌های مختلف اجرایی از قبیل هزینه‌گذاری، سرمایه‌گذاری و بحث‌های درآمدی را با فعال‌سازی اتاق‌های شیشه‌ای و استفاده از نیروهای کارآمد و پاکدست، پیگیری کرده و اعتماد شهروندان را به عنوان مهم‌ترین سرمایه خدمت و مسئولیت، ارتقا دهیم.

وی خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، اظهار داشت: در مسیر خطیر مدیریت شهر، نیاز مبرم به رهنمودها و حمایت‌های حضرتعالی داریم و امیدواریم با همدلی و صمیمیت، تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها را برای خدمت به شهر به کار گیریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.