حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اختصاص اعتبار ۱۵۰میلیارد ریالی برای احداث شش پروژه فرهنگی

شناسه : 6782 26 سپتامبر 2017 - 9:40 237 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به احداث فرهنگسرای استاد شهریاردرکوی ولی‌امر گفت: این فرهنگسرا ششمین پروژه ای است که در سطح منطقه پنج، با کاربری فرهنگی واجتماعی طراحی و اجرا شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز،  یعقوب هوشیار با بیان اینکه برنامه های متنوع […]

اختصاص اعتبار ۱۵۰میلیارد ریالی برای احداث شش پروژه فرهنگی
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به احداث فرهنگسرای استاد شهریاردرکوی ولی‌امر گفت: این فرهنگسرا ششمین پروژه ای است که در سطح منطقه پنج، با کاربری فرهنگی واجتماعی طراحی و اجرا شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز،  یعقوب هوشیار با بیان اینکه برنامه های متنوع آموزشی درخانه فرهنگ و فرهنگسراها باهدف آموزش شهروندی برگزارمی گردد افزود: مهمترین دستاورد شرکت شهروندان در این مراکز توانمندسازی و مشارکت آنها در اداره شهر است.

وی همچنین اظهارداشت: درسه سال اخیر با برنامه ریزیهای صورت گرفته احداث چند پروژه فرهنگی مصوب شده بود که ششمین پروژه در کوی ولی امرازپیشرفت ۶۰درصدی برخوردارشده است .

هوشیار در ادامه پایان با بیان اینکه فرهنگسرای استاد تبریز ما کوی ولی امر در زمینی به مساحت ۱۵۰۰مترمربع وبا ۷۵۰مترمربع زیربنا درحال احداث است گفت: این پروژه درمرحله نازک کاری وتزیینات داخلی است.

شهردار منطقه ۵ تبریز افزود : برای احداث این پروژه ۲۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد:  پیش از این خانه سلامت باغمیشه ،فرهنگسرای فرشته ، مسجد فرشته جنوبی ، فرهنگسرای مرزداران وکوی استانداری نیز توسط این منطقه احداث شده اند.

شایان ذکراست منطقه پنج در چند سال اخیر برای احداث این شش طرح عمرانی با کاربری فرهنگی ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.