حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شکست شهرداری تبریز در جدال صدرنشینان

شناسه : 10084 26 دسامبر 2017 - 14:10 197 بازدید

تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در جدال صدرنشینان لیگ برتر با حساب ۷۱ بر ۶۶ نتیجه را به میزبانش پتروشیمی بندر امام واگذار کرد. هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه با انجام ۴ دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم شهرداری تبریز در جدال صدرنشینان این مسابقات میهمان مدافع عنوان قهرمانی یعنی […]

شکست شهرداری تبریز در جدال صدرنشینان
پ
پ


تبریز ما: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در جدال صدرنشینان لیگ برتر با حساب ۷۱ بر ۶۶ نتیجه را به میزبانش پتروشیمی بندر امام واگذار کرد.

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه با انجام ۴ دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم شهرداری تبریز در جدال صدرنشینان این مسابقات میهمان مدافع عنوان قهرمانی یعنی پتروشیمی بندر امام بود که در نهایت شاگردان حاتمی نتیجه را به حریف قدرتمند و پرآوازه خود واگذار کردند.

در این بازی انتظار می‌رفت جدال دو تیم نزدیک و حساس باشد، اما تا کوارتر سوم شرایط دیگری رقم خورد و پتروشیمی کاملا برتر بود و اختلاف زیادی را ایجاد کرد؛ با این حال در کوارتر چهارم تبریزی‌ها فاصله را کمتر کردند که این کاهش اختلاف کارساز واقع نشد و بازی با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ به سود پتروشیمی به پایان رسید.

با این نتیجه چهارمین شکست شاگردان مهران حاتمی در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال به ثبت رسید و این درحالی است که پتروشیمی بندر امام توانست به روند پیروزی‌های متوالی و شکست‌ناپذیری خود تداوم ببخشد.

در سایر دیدارها شهرداری گرگان در خانه میزبان نیروی زمینی تهران بود که توانست میهمان خود را ۷۶ بر ۷۰ از پیش رو بردارد و رعد پدافند هوایی خوزستان هم که میزبان یس آل گرگان بود موفق شد حریفش را در ثانیه های پایانی ۷۸ بر ۷۳ شکست دهد.

در نخستین بازی این هفته نیز تیم رده پنجمی دانشگاه آزاد در دربی تهران با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ از سد همسایه بالای جدولی خود مهرام گذشت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی بندر امام با ۲۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد و شهرداری تبریز با ۲۶ امتیاز در رده دوم ماندنی شد. تیم‌های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

نتایج کامل دیدارهای هفته شانزدهم به شرح زیر است:

* پتروشیمی بندر امام ۷۱ – ۶۶ شهرداری تبریز
* شهرداری گرگان ۷۶ – ۷۰ نیروی زمینی تهران
* رعد پدافند هوایی خوزستان ۷۸ – ۷۳ یس آل گرگان
* دانشگاه آزاد تهران ۶۳ – ۵۸ مهرام تهران
– تیم پالایش نفت آبادان در این هفته با قرعه استراحت روبرو بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.