حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دانشگاه‌های ایران وظیفه خودشان را در جامعه به خوبی ایفا کرده‌اند

شناسه : 8484 12 نوامبر 2017 - 6:52 222 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ایران در مجمع فرهنگستان‌های علوم جهان گفت: دستاوردها و تولیدات علم و فناوری دانشگاه‌های ایران در مقایسه با سایر شرکت‌ها، نهادها و دستگاه‌ها در بیرون از مرزها خریدار دارند. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، پروفسور یوسف ثبوتی، ناظر طرح ارتقای دانشگاه تبریز به تراز بین‌المللی […]

دانشگاه‌های ایران وظیفه خودشان را در جامعه به خوبی ایفا کرده‌اند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ایران در مجمع فرهنگستان‌های علوم جهان گفت: دستاوردها و تولیدات علم و فناوری دانشگاه‌های ایران در مقایسه با سایر شرکت‌ها، نهادها و دستگاه‌ها در بیرون از مرزها خریدار دارند.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، پروفسور یوسف ثبوتی، ناظر طرح ارتقای دانشگاه تبریز به تراز بین‌المللی امروز در دانشگاه تبریز در نشستی با اعضای کمیته تراز بین‌المللی و کارگاهی برای اساتید این دانشگاه اظهار داشت: دستاوردهای دانشگاه‌های ایران در مقایسه با سایر تولیدات نهادها و دستگاه‌ها بهتر بوده چرا که در بیرون از مرزها تولیدات دانشگاه‌های ما خریدار دارند.

به گفته وی، دانشگاه‌ها راهگشای جامعه هستند و به نظر می‌رسد دانشگاه‌های کشورمان وظیفه خودشان را در حوزه‌های مختلف جامعه به خوبی ایفا کرده‌اند و اگر در این راستا به تراز بین‌المللی سایر دانشگاه‌های جهان نیز توجه شود بهتر از اینها می‌توان عمل کرد.

نماینده ایران در مجمع فرهنگستان‌های علوم جهان در بخش دیگر سخنان خود افزود: دانشگاه‌های ایران برای رسیدن به تراز بین‌المللی باید دو اولویت اصلی یعنی یاد دادن و یاد گرفتن را با تدوین برنامه‌های به موقع و درست، داشتن نظم و انضباط، نظارت برای اجرای کارهای خویش را در دستور کار خویش قرار دهند و همچنین برای رسیدن به اهداف تعیین شده به موقع موانع سر راه خویش را بردارند.

پرفسور ثبوتی اضافه کرد: در اجرای برخی برنامه‌ها از جمله جذب دانشجویان خارجی باید اختیارات لازم به دانشگاه داده شود و در این زمینه نیز ضروری است از سوی وزارت علوم و دولت حمایت‌های لازم صورت گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.