حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سلامتی اجتماعی از مهم ترین اهداف سازمان ورزش شهرداری

شناسه : 13570 25 ژوئن 2018 - 11:07 248 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز گفت: دستیابی به نشاط و سلامتی در جامعه می تواند از جمله مهم ترین اهداف برگزاری برنامه های مختلف باشد. علیرضا رحیمی در خصوص اجرای طرح “صبح و ورزش” اظهار داشت: این طرح در راستای توسعه ورزش همگانی، نشاط و سلامتی اجتماعی به صورت روزانه در پارک […]

سلامتی اجتماعی از مهم ترین اهداف سازمان ورزش شهرداری
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز گفت: دستیابی به نشاط و سلامتی در جامعه می تواند از جمله مهم ترین اهداف برگزاری برنامه های مختلف باشد.

علیرضا رحیمی در خصوص اجرای طرح “صبح و ورزش” اظهار داشت: این طرح در راستای توسعه ورزش همگانی، نشاط و سلامتی اجتماعی به صورت روزانه در پارک های تبریز برگزار می شود.

 

وی افزود: امروز در بیش از 80 پارک تبریز، ورزش های صبحگاهی زیر نظر مربیان مجرب سازمان ورزش شهرداری انجام می شود که با استقبال پرشور همشهریان عزیز و علاقه مندان به ورزش همراه بوده است.

 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در رابطه با هدف گذاری این سازمان در اجرای طرح “صبح و ورزش” گفت: قطعا دستیابی به نشاط و سلامتی در جامعه می تواند از جمله مهم ترین اهداف برگزاری برنامه های مختلف باشد. از سوی دیگر شاهد هم بستگی بین شرکت کنندگان در طرح “صبح و ورزش” هستیم که ایستگاه های این طرح را به پایگاه های اجتماعی، یعنی سرمایه لازم برای موفقیت یک ملت تبدیل کرده است.

 

رحیمی ادامه داد: علاوه بر این موضوع با توجه به استقبال گسترده همشهریان از طرح “صبح و ورزش” قصد داریم این طرح را در مجتمع‌های مسکونی که فاصله آنها تا ایستگاه های تندرستی بیش از 10 دقیقه است اجرا کنیم که اقدامات لازم در چند مجتمع نیز فراهم شده است. همچنین به منظور تشویق و قدردانی از همشهریان کارت های رایگان استخر نیز در ایستگاه های طرح “صبح و ورزش” توزیع شده است.

 

وی در رابطه با اقدامات سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز جهت ارتقای سطح مربیان فعال در طرح “صبح و ورزش” خاطرنشان کرد: مربیان فعال در طرح “صبح و ورزش” از جمله بهترین مربیان و ورزشکاران استان هستند اما در راستای دانش افزایی مربیان علاوه بر برگزاری نشست های هم اندیشی جهت تبادل نظر و بهبود روند اجرایی طرح، کلاس هماهنگی و دانش افزایی نیز برای مربیان این طرح برگزار شده که با استقبال خوب آنها همراه شد. در روزهای آتی نیز این جلسات و کلاس ها ادامه خواهند داشت.

 

المپیاد ورزشی محلات تبریز بهترین فرصت برای ورزشکاران مستعد

 

علیرضا رحیمی در مورد برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز اظهار داشت: اعتقاد داریم امکانات ورزشی شهرداری تبریز باید به صورت عادلانه در اختیار تمام شهروندان این شهر باشد چرا که تمام این امکانات با پول و هزینه همین مردم ساخته شده است. المپیاد ورزشی محلات تبریز فرصتی مناسب جهت توسعه عدالت ورزشی در جامعه و بهترین فرصت برای ورزشکاران مستعدی است که تاکنون فرصت برای پیشرفت نداشته اند.

 

وی ادامه داد: مسابقات المپیاد ورزشی محلات تبریز از ماه مبارک رمضان آغاز شد که در این رقابت ها 3200 ورزشکار به صورت مستقیم در مسابقات حضور داشتند. این آمار در ادامه و با برگزاری مسابقات رشته های دیگر افزایش پیدا می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.