حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث پارک ۱۰ هکتاری در محل پادگان با حمایت مسئولان استانی

شناسه : 8985 25 نوامبر 2017 - 4:43 296 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز با اشاره به موضوع خروج پادگان ارتش از بخش جنوبی شهر تبریز گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان ارشد استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه و استاندار زیرساخت‌های شهری از جمله احداث پارک ۱۰ هکتاری و تکمیل امتداد خیابان ارتش جنوبی را انجام دهیم. […]

احداث پارک ۱۰ هکتاری در محل پادگان با حمایت مسئولان استانی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز با اشاره به موضوع خروج پادگان ارتش از بخش جنوبی شهر تبریز گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان ارشد استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه و استاندار زیرساخت‌های شهری از جمله احداث پارک ۱۰ هکتاری و تکمیل امتداد خیابان ارتش جنوبی را انجام دهیم.

به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی‌اقدم خاطرنشان کرد: نماینده معزز ولی‌فقیه در استان سال‌ها در کسوت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فعالیت داشته و امیدوارم با کمک ایشان و آقای دکتر خدابخش، اقداماتی را در راستای تملک بخشی از این اراضی توسط شهرداری انجام داده و زیرساخت‌های شهری از جمله احداث پارک ۱۰ هکتاری و تکمیل امتداد خیابان ارتش جنوبی را انجام دهیم.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هرچه شایسته تر «تبریز ۲۰۱۸» گفت: در سایر موضوعات به توان شهرداری و شورای شهر محدود نبوده و از کمک مجموعه‌های دیگر خصوصاً استانداری و نمایندگی ولی فقیه در استان استفاده نماییم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز به نقش موثر هماهنگی‌های استانی در اجرای پروژه‌های شهری اشاره و خاطرنشان کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر زمانی که ما محور فعالیت‌های خود در حوزه عمرانی را موضوع تقاطع‌های شهری قرار دادیم، در مرحله طرح یا اصلاح، همکاری و همیاری مجموعه معاونت عمرانی استانداری بسیار اثرگذار بود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز با اشاره به نقش کلیدی معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در دوره گذشته، گفت: مثلاً در پروژه توانیر به دلیل وجود شبکه فاضلاب و تاسیسات برق، اگر مجموعه شهرداری برای حل این موضوع به تنهایی وارد می‌شد، موجب تنش با ارگان‌های دیگر و به درازا کشیده شدن پروژه می‌شد، اما همراهی معاون عمرانی استاندار و هماهنگی با این ارگان‌ها، کمک فراوانی به شهرداری تبریز کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.