حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصیرزاده: هر زمان بخواهیم، شجاعیان را پس می‌گیریم

شناسه : 8705 18 نوامبر 2017 - 5:37 186 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد با استقلالی ها بر سر شجاعیان تعامل می کند. به یکی از روزنامه های ورزشی خبر از بازگشت داریوش شجاعیان به گسترش فولاد در نیم فصل به خاطر پاس نشدن چک های رضایتنامه این بازیکن توسط استقلال خبر داده است. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد در این […]

نصیرزاده: هر زمان بخواهیم، شجاعیان را پس می‌گیریم
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد با استقلالی ها بر سر شجاعیان تعامل می کند.

به یکی از روزنامه های ورزشی خبر از بازگشت داریوش شجاعیان به گسترش فولاد در نیم فصل به خاطر پاس نشدن چک های رضایتنامه این بازیکن توسط استقلال خبر داده است.
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد در این باره به “ورزش سه” گفت: ما با مسئولان باشگاه استقلال تعامل خوبی داریم. هرگز دوست نداشتیم این مساله رسانه ای شود؛ اما به هر حال این اتفاق رخ داده است. استقلالی ها تحت فشار هستند و ما این موضوع را درک می کنیم. سعی خواهیم کرد مساله با گفت و گو و هرچه زودتر حل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا گسترش فولاد می تواند شجاعیان را برگرداند، تاکید کرد: بله، ما توافق سه جانبه ای داشتیم که اگر در هر مرحله چک های رضایتنامه شجاعیان پاس نشود، می توانیم این بازیکن را برگردانیم. الان هم اگر چک ها نقد نشود، پرونده را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می فرستیم.

نصیرزاده در پایان افزود: البته انشاءالله کار به جاهای باریک نمی کشد. من با آقای افتخاری صحبت کردم و او در آخرین صحبتش به من گفت که با اولین پولی که به باشگاه بیاید، چک رضایتنامه شجاعیان را پرداخت می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.