حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کشف و پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی در تبریز

شناسه : 10043 26 دسامبر 2017 - 4:37 210 بازدید

تبریز ما: کارگاه تولیدی عسل تقلبی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو تبریز کشف و پلمب شد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارشناسان مواد خوراکی و آشامیدنی این معاونت در پی اطلاعات واصله و بررسی‌های به‌عمل آمده به محل تولید و بسته‌بندی عسل […]

کشف و پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی در تبریز
پ
پ


تبریز ما: کارگاه تولیدی عسل تقلبی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو تبریز کشف و پلمب شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارشناسان مواد خوراکی و آشامیدنی این معاونت در پی اطلاعات واصله و بررسی‌های به‌عمل آمده به محل تولید و بسته‌بندی عسل تقلبی واقع در کندرود مراجعه و مقادیر زیادی عسل فله و بسته‌بندی شده تقلبی را توقیف کردند.

تولید عسل در این کارگاه غیرمجاز کاملاً غیربهداشتی و دیگ‌های تولید عسل بدون رعایت مسائل بهداشتی بوده و به‌صورت دستی از مواد غیرمجاز، شکر و اسانس در ظروف شیشه‌ای پر می‌شد.

در این بازدید بیش از ۵ تن عسل تقلبی بسته‌بندی شده با برندهای مختلف و مقادیر زیادی برچسب و کارتن کشف و توقیف گردید.

پرونده فرد خاطی به مراجع قضایی جهت بررسی و رسیدگی‌های قضایی ارجاع شد.

روابط عمومی معاونت غذا و دارو از عموم شهروندان خواست هنگام خرید هر نوع محصول خوراکی و آشامیدنی به شماره پروانه ساخت درج شده در برچسب محصول دقت کنند و موارد مشکوک، غیر مجاز و هر گونه شکایات از محصولات تولیدی خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی را با شماره تلفن‌های ۳۴۴۲۱۹۲۴ و ۳۴۴۲۹۳۹۴ یا به‌صورت حضوری به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.