حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز 5 هزار هکتار بافت ناکارآمد دارد / سیاست های تشویقی شورا برای احیای بافت های حاشیه نشین و فرسوده

شناسه : 11919 22 فوریه 2018 - 7:44 236 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: تبریز 4 هزار هکتار بافت حاشیه نشین و ناکارآمد دارد که شورای شهر باید برای احیای آن سیاست های تشویقی مناسبی تصویب کرده است. به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم در دیدار شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر با هیئت اجرایی شرکت عمرانی کوزوپارس گفت: ۴۰۰ […]

تبریز 5 هزار هکتار بافت ناکارآمد دارد / سیاست های تشویقی شورا برای احیای بافت های حاشیه نشین و فرسوده
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: تبریز 4 هزار هکتار بافت حاشیه نشین و ناکارآمد دارد که شورای شهر باید برای احیای آن سیاست های تشویقی مناسبی تصویب کرده است.
به گزارش تبریز ما، فریدون بابایی اقدم در دیدار شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر با هیئت اجرایی شرکت عمرانی کوزوپارس گفت: ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان تبریزی در بافت های فرسوده و حاشیه حاشیه نشین شهر ساکن هستند .
بابایی اقدم گفت: سیاست کاری شورای پنجم برداشتن قدم های مثبت و اثرگذار برای احیا و ساماندهی این بافت‌ها است و در این خصوص برای تصویب سیاست های تشویقی مناسب در این زمینه در پارلمان محلی آمادگی داریم.
فریدون بابایی اقدم با اشاره به اینکه شهرداری تبریز  ۱۷۰ واحد برای سکونت خانوارهای مستقر در بافت حاشیه نشین احداث کرده‌است گفت: هر چند به اذعان مسئولان وزارت راه و شهرسازی تبریز رتبه اول کشوری در احیای بافت های ناکارآمد را دارد اما با این حال ما هنوز در ابتدای کار هستیم.
گفتنی است دیدار شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای شهر با هیئت اجرایی شرکت عمرانی کوزوپارس، طرفین پیشنهادات خود را برای حل معضل حاشیه نشینی شهر ارائه دادند و مقرر شد موارد مطرح شده بررسی و تفاهم نامه برای امضا در آینده نزدیک تدوین و امضا شود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.