حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز

شناسه : 12689 09 آوریل 2018 - 5:32 329 بازدید

تبریز ما: دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماند در خصوص اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز همکاری می کنند. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، جلسه هماهنگی در خصوص اجرای طرح ها و ایده های نو در […]

اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز
پ
پ


تبریز ما: دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماند در خصوص اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست در تبریز همکاری می کنند.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، جلسه هماهنگی در خصوص اجرای طرح ها و ایده های نو در راستای تولید انرژی پاک و حفظ محیط زیست با مدیریت  فناوری دانشگاه تبریز نیز برگزار شد.

موسی محمدپور، مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز با بیان این مطلب که سازمان مدیریت پسماند در خصوص اجرای پروژه های زیست محیطی اقدامات مهمی نظیر احداث مرکز دفن فنی و مهندسی و تصفیه خانه مدرن شیرابه را عملیاتی نموده است، افزود : اکنون زمان آن است با سنجیدن شرایط وضع موجود در خصوص محیط زیست، ایده ها و طرح های نو را با تعامل بین دانشگاه تبریز و سازمان مدیریت پسماند اجرایی سازیم.

همچنین وی افزود : احداث نیروگاه زباله سوز که جز مهمترین پروژه زیست محیطی کشور نیز می باشد و هدف اصلی آن تحقق ساختن تولید انرژی پاک از زباله می باشد، نیازمند مشارکت بیشتر با مراکز علمی و بحث و تبادل نظر و برگزاری کارگاه های تخصصی در این زمینه می باشد تا این تکنولوژی مدرن در راستای حفظ محیط زیست نیز استقرار یابد.

اصغری نیز ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه دانشگاه تبریز، افزود : با همکاری کارشناسان متخصص سازمان و اساتید مجرب دانشگاه و دانشکده های تخصصی بر آن هستیم تعامل و همفکری را در خصوص اجرایی نمودن پروژه های مهم زیست محیطی محقق سازیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.