حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان شهرداری اجرا نمی‌شود/ برنامه اخراج و تعدیل نیرو نداریم

شناسه : 11957 24 فوریه 2018 - 10:15 170 بازدید

تبریز ما: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: صریح و شفاف عرض می‌کنم که یک ساعت هم از اضافه کاری کارگران و کارکنان شهرداری کم نخواهد شد. به گزارش تبریز ما به نقل از عصر تبریز، کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص کاهش اضافه‌کاری کارگران […]

طرح کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان شهرداری اجرا نمی‌شود/ برنامه اخراج و تعدیل نیرو نداریم
پ
پ


تبریز ما: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: صریح و شفاف عرض می‌کنم که یک ساعت هم از اضافه کاری کارگران و کارکنان شهرداری کم نخواهد شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از عصر تبریز، کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان شهرداری اظهار کرد: بنده از همین رسانه به صورت صریح و شفاف عرض می‌کنم که یک ساعت هم از اضافه‌کاری کارگران و کارکنان  شهرداری کم نخواهد شد.

 

مدیران به جای مدیریت هزینه‌ها، به دنبال راهکارهای غیرمنطقی هستند 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که همیشه در اکثر سازمان‌ها با آن مواجه هستیم، این است که مدیران به جای مدیریت هزینه‌ها و مدیریت مالی سازمان‌، راحت‌ترین و ساده‌ترین روش را انتخاب می‌کنند، افزود: مدیران  خیلی سریع می‌روند تا ببینند چطور می‌توانند از حقوق،مزایا و اضافه‌کاری کارگران و کارکنان کم کنند تا مثلاً به اصطلاح خودشان کسری بودجه را حل کنند.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: اگر قرار برای اجرای چنین موضوعی باشد بدون تردید،اول از معاونان، مدیران عامل، شهرداران مناطق و غیره آغاز خواهیم کرد.

 

برنامه اخراج و تعدیل نیرو نداریم/ شهرداری نیاز به بازنگری ساختاری دارد  

وی تاکید کرد: واقعیت این است که امروز شهرداری تبریز با انباشت نیرو مواجه است که یک دلیل آن، استخدام‌های بی‌ضابطه و بدون حساب و کتاب در دوره قبلی شورای شهر و مدیریت شهری است ولی همچنان که قبلاً هم به کرات عرض کرده‌ام، هیچ برنامه‌ای برای اخراج و تعدیل نیرو نداریم.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه ما باید به سمت چابک‌سازی شهرداری برویم و بتوانیم از طریق افزایش بهره‌وری، از تمام نیروها استفاده کنیم، افزود: ما امروز در شهرداری تبریز نیازمند بازنگری علمی و کارشناسی شده، ساختار سازمانی هستیم که این اصلاح ساختار سازمانی از نان شب هم واجب‌تر است.

 

برای مدیران موافق با حذف اضافه‌کاری کارکنان متاسفم 

وی اذعان داشت: واقعاً برای آن تعداد از مدیرانی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، تاسف می‌خورم که به جای مطالعه و اجرای روش‌های نوین مدیریتی و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و قابلیت‌های تک تک پرسنل، خیلی راحت به دنبال کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان  مظلوم و زحمتکش هستند.

صادق‌زاده متذکر شد: همه اذعان دارند که امروز کشور ما با مشکلات عدیده اقتصادی گریبانگیر است و همه مسوولان و مدیران باید برای تامین رفاه و معیشت کارگران و کارکنان که زحمت اصلی مجموعه شهرداری بر دوش این عزیزان است، تلاش کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.