حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بزرگترین پارکینگ مکانیزه کلانشهر تبریز احداث می شود

شناسه : 12845 16 آوریل 2018 - 7:41 235 بازدید

تبریز ما: بزرگترین پارکینگ تمام مکانیزه و هوشمند کلانشهر تبریز توسط شهرداری منطقه دو با مشارکت شرکت خارجی در حال احداث است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، بزرگترین پارکینگ مدرن و تمام مکانیزه در جوار کلینیک امام رضا (ع)، با مشارکت و انعقاد قرارداد با شرکت خارجی و از […]

بزرگترین پارکینگ مکانیزه کلانشهر تبریز احداث می شود
پ
پ


تبریز ما: بزرگترین پارکینگ تمام مکانیزه و هوشمند کلانشهر تبریز توسط شهرداری منطقه دو با مشارکت شرکت خارجی در حال احداث است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، بزرگترین پارکینگ مدرن و تمام مکانیزه در جوار کلینیک امام رضا (ع)، با مشارکت و انعقاد قرارداد با شرکت خارجی و از سوی شهرداری منطقه دو تبریز در 17 هزار متر مربع مساحت، احداث می شود.

باقر خوشنواز شهردار منطقه دو تبریز در بازدید از این پروژه گفت: این پارکینگ تمام هوشمند با صرف اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال و با ظرفیت 432 خودرو، در 9 ساختمان مجزا و 25 طبقه پارکینگی احداث می شود و دارای مراکز تجاری و هایپر مارکت نیز خواهد بود.

شهردار منطقه دو تبریز افزود: با احداث پارکینگ مکانیزه جنب کلینیک امام رضا (ع)، به علت همجواری آن با کمربندی آزادی بعنوان یکی از پرترددترین مسیرهای تبریز و واقع شدن کلینیک شیخ الرئیس در این مسیر که از اهم مراکز درمانی این شهر بشمار می آید، عبور و مرور شهروندان به سهولت امکان پذیر می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.