حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پست برق خیابان خادم گمرک ۱۴ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد

شناسه : 11378 30 ژانویه 2018 - 8:12 207 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از آخرین مراحل اجرایی پروژه پست برق خیابان خادم گمرک خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همراه چند پروژه عمرانی و خدماتی دیگر، ۱۴ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار […]

پست برق خیابان خادم گمرک ۱۴ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از آخرین مراحل اجرایی پروژه پست برق خیابان خادم گمرک خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همراه چند پروژه عمرانی و خدماتی دیگر، ۱۴ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر گفت: پست‌های توزیع برق، یکی از سازه‌های ثابت شهری است که تنظیم و هدایت برق را در محدوده مشخصی از محلات، مسیرها و معابر بر عهده دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی و روند نوسازی بافت‌های فرسوده، جابجایی پست‌های برق، در برخی از مواقع ضروری است؛ به همین منظور، پروژه پست برق خیابان خادم واقع در خیابان بهار، در زمینی به مساحت ۵۰ متر توسط شهرداری تبریز در آخرین مراحل تکمیلی است.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به همکاری شهرداری و شرکت‌ خدمت‌رسان  تصریح کرد: این پست، با لحاظ تمام زیرسازی‌های فنی و ایمنی توزیع برق، توسط شهرداری منطقه ۴ احداث شده و در مرحله بعد، توسط شرکت توزیع برق، تجهیز می‌شود.
امجدی هدف از اجرای این پروژه‌ که در جهت بالابردن سطح آسایش ورضایتمندی اهالی منطقه است، افزایش ظرفیت وضریب اطمینان و پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن و پایدار عنوان کرد و افزود: با اجرای این کار، پست قدیمی این خیابان برچیده شده و مسیرگشایی خادم گمرک تکمیل می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.