حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه مغازه‌های سنگی، به صورت دوشیفته اجرا می‌شود

شناسه : 11888 21 فوریه 2018 - 3:45 235 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از ادامه پروژه مغازه‌های سنگی در دو فاز کف‌سازی و جداره‌سازی و اجرای آن به صورت دوشیفته خبر داد. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پروژه مغازه‌های سنگی، مهم‌ترین طرح عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز در هسته مرکزی شهر است که در طول۲۰۰ […]

پروژه مغازه‌های سنگی، به صورت دوشیفته اجرا می‌شود
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از ادامه پروژه مغازه‌های سنگی در دو فاز کف‌سازی و جداره‌سازی و اجرای آن به صورت دوشیفته خبر داد.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پروژه مغازه‌های سنگی، مهم‌ترین طرح عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز در هسته مرکزی شهر است که در طول۲۰۰ متر و عرض ۱۱ متر طراحی و عملیاتی شده است.
وی با بیان این‌که علی‌رغم بارش‌های پراکنده و سرمای هوا، پروژه هم‌اکنون شتاب گرفته و به صورت دو شیفت اجرا می شود، افزود: فاز کف‌سازی پروژه هم‌اکنون در مراحل تکمیلی است و  فاز جداره‌سازی نیز با همکاری اصناف، در روزهای گذشته آغاز شده است.
شهردار منطقه ۴ تبریز با تاکید بر نقش عموم شهروندان در اجرای این پروژه می‌گوید: شهرداری تبریز، تمام تلاش خود را برای احیا و سامان‌دهی این پیاده‌راه تاریخی، به کار گرفته است اما قطعاً حفاظت از این محدوده زیبا، تنها با مشارکت و همراهی شهروندان و به خصوص بازاریان این محور تاریخی، میسر خواهدبود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.