حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اقدامات اساسی منطقه یک جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر

شناسه : 9530 11 دسامبر 2017 - 11:41 198 بازدید

تبریز ما: حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از آغاز اقدامات زیربنائی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح حوزه که در دستور کار قرار گرفته است، خبر داد. به گزارش تبریز ما، حضرتی با بیان این خبر گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و تداوم آن و احتمال آبگرفتگی معابر […]

اقدامات اساسی منطقه یک جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر
پ
پ


تبریز ما: حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از آغاز اقدامات زیربنائی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح حوزه که در دستور کار قرار گرفته است، خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حضرتی با بیان این خبر گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و تداوم آن و احتمال آبگرفتگی معابر اقدامات وسیعی در سطح این منطقه جهت جلوگیری از این امر آغاز شده است.

معاون خدمات شهری منطقه یک افزود: نیروهای زحمت کش خدمات شهری در سخت ترین شرایط تلاش می کنند تا در کانال ها و معابر و مسیرهای زیرزمین توسط واحد اگو از تجمع زباله و نخاله جلوگیری و آنها را سریعاً جمع آوری کرده تا مانع از مسدود شدن  مسیرهای آبرو شود و در هنگام بارندگی عبور آب از این کانالها انجام گیرد.

وی گفت: هم اکنون چندین اکیپ واحد اگو در حال انجام این امور بوده که در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.