حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کارگاه آموزشی ” نحوه مدیریت اصولی پسماندها ” برگزار شد

شناسه : 10867 16 ژانویه 2018 - 7:25 184 بازدید

تبریز ما: کارگاه آموزشی با موضوع ” نحوه مدیریت اصولی پسماندها ” در پادگان الزهرا با مشارکت نیروی هوایی ارتش برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، کارگاه آموزشی با عنوان ” نحوه مدیریت اصولی پسماندها ” در پادگان الزهرا با مشارکت نیروی هوایی ارتش برگزار شد.  اصغری  مدیر […]

کارگاه آموزشی ” نحوه مدیریت اصولی پسماندها ” برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: کارگاه آموزشی با موضوع ” نحوه مدیریت اصولی پسماندها ” در پادگان الزهرا با مشارکت نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، کارگاه آموزشی با عنوان ” نحوه مدیریت اصولی پسماندها ” در پادگان الزهرا با مشارکت نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
 اصغری  مدیر عامل سازمان با بیان این مطلب که  تعامل خوبی در زمینه همکاری و برگزاری چنین کارگاه های آموزشی با مجموعه نیروی هوایی ارتش و سپاه عاشورا استان بوجود آمده است، افزود : استفاده از پتانسیل های موجود در این مجموعه ها می تواند تاثیر بسزایی در پیش برد اهداف آموزشی و استفاده از این عزیزان به عنوان سفیران آموزش در زمینه مدیریت اصولی پسماندها و اطلاع رسانی و آگاه ساختن سایر شهروندان نسبت به این موضوع مهم باشد.

شایان ذکر است طبق توافق های بعمل آمده بین نیروی هوایی ارتش و سازمان مدیریت پسماند، طبق برنامه زمان بندی مشخص مطالب آموزشی طی کارگاه های تخصصی متعدد برای سایر مجموعه ها نیز برگزار خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.