حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز عملیات زیرسازی ضلع شمالی ایستگاه بی آرتی چهارراه شهید بهشتی

شناسه : 12832 15 آوریل 2018 - 6:47 622 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از ادامه عملیات زیر سازی و اجرای کف پوش ایستگاه مسیر BRT مسجد حاج احمد چهارراه شهید بهشتی و همچنین آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر سطح شهر تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی بر اهتمام شهرداری کلانشهر تبریز و سازمان عمران بر بهبود شرایط […]

آغاز عملیات زیرسازی ضلع شمالی ایستگاه بی آرتی چهارراه شهید بهشتی
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از ادامه عملیات زیر سازی و اجرای کف پوش ایستگاه مسیر BRT مسجد حاج احمد چهارراه شهید بهشتی و همچنین آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی بر اهتمام شهرداری کلانشهر تبریز و سازمان عمران بر بهبود شرایط آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر و همچنین بهسازی مسیرBRT جهت ایجاد آسایش و رضایتمندی شهروندان و مسافران تاکید کرد و افزود: با نزدیک شدن به آغاز فصل گرما و افزایش دما امکان اجرای عملیات آسفالت ریزی فراهم شده است .

وی افزود: عرض کم معبر و تردد اتوبوسها در یک مسیر ثابت موجب جمع شدگی و شیار افتادگی آسفالت در برخی مسیرها شده است، بر این اساس معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با توان فنی و اجرائی سازمان عمران  شهرداری تبریز، استفاده از روش های اصلاحی بتنی را از سال گذشته در مسیر بی آرتی شروع کرده و قسمت های مختلف به اجرا در آورده است.

اسحقی ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرایط جوی این عملیات، بر اساس اولویت از ایستگاه مقابل مسجد حاج احمد آغاز شده و در این ایستگاه از کف پوش بتنی با مشخصات فنی ترافیکی همراه با زیر سازی بتنی استفاده شده است .

گفتنی است: هم زمان با اجرا انواع آزمایشها ونمونه برداری ها در محل های اجراشده برای کنترل کیفیت اجرای پروژه انجام می گیرد .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.