حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایمن‌سازی سرجزیره‌های حوزه منطقه ۴ با نصب علایم ترافیکی

شناسه : 9422 09 دسامبر 2017 - 8:06 180 بازدید

تبریز ما: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از نصب تجهیزات ترافیکی در سرجزیره ها با هدف ارتقای ضریب ایمنی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه چهار تبریز، سیاهی با بیان این خبر افزود: نصب تجهیزات و علایم ترافیکی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۴ با هدف ارتقای […]

ایمن‌سازی سرجزیره‌های حوزه منطقه ۴ با نصب علایم ترافیکی
پ
پ

تبریز ما: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از نصب تجهیزات ترافیکی در سرجزیره ها با هدف ارتقای ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه چهار تبریز، سیاهی با بیان این خبر افزود: نصب تجهیزات و علایم ترافیکی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۴ با هدف ارتقای ضریب ایمنی در معابر و گذرگاه های شهری، توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا می شود.
وی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ سیلندر و بشکه های ترافیکی در مسیرهای بلوار آذربایجان، شهیدان ذاکر، شهید نجاتی، چایکنار شمالی و جنوبی، اتوبان پاسداران، بلوار آزادی و بلوار خلبان نصب شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ نقش و کارکرد تابلوها و علایم راهنمایی در ایمنی و سهولت تردد خودروها و عابرین پیاده را در سطح گذرگاه ها و معابر بسیار مهم تلقی کرد و افزود: شهروندان با توجه به پیام این تابلوها میتوانند از بروز هر گونه حوادث احتمالی پیشگیـری به عمـل آورند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.