حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده‌باش کلیه حوزه‌های ستادی و اجرایی شهرداری تبریز برای مواجهه با تندباد

شناسه : 7917 29 اکتبر 2017 - 10:19 162 بازدید

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز با ابلاغ دستوری، بر لزوم آمادگی کامل کلیه حوزه‌های ستادی و اجرایی شهرداری تبریز برای بروز هر گونه حادثه غیرمترقبه تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با اشاره به پیش‌بینی وقوع تندباد در ساعات آتی، خاطرنشان کرده است که ستاد مدیریت بحران شهرداری تبریز، متشکل از معاونت‌ خدمات‌شهری […]

آماده‌باش کلیه حوزه‌های ستادی و اجرایی شهرداری تبریز برای مواجهه با تندباد
پ
پ


تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز با ابلاغ دستوری، بر لزوم آمادگی کامل کلیه حوزه‌های ستادی و اجرایی شهرداری تبریز برای بروز هر گونه حادثه غیرمترقبه تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با اشاره به پیش‌بینی وقوع تندباد در ساعات آتی، خاطرنشان کرده است که ستاد مدیریت بحران شهرداری تبریز، متشکل از معاونت‌ خدمات‌شهری و اجرایی و سازمان‌های تابعه این معاونت، شهرداری‌های مناطق، مدیریت بحران، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی،  بسیج شهرداری، تا اطمینان از ایجاد وضعیت عادی، باید مهیای مواجهه با شرایط توفان باشند.

وی همچنین تاکید کرده است که در صورت بروز شرایط حادتر، این ستاد باید هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استان را مطابق سلسله‌مراتب مدیریتی، تنظیم کرده و از ظرفیت گروه‌های مردمی بهره بگیرد.

سرپرست شهرداری تبریز همچنین از شهروندان خواسته ضمن رعایت هشدارهای ایمنی شرایط تندباد، مشکلات و مخاطرات احتمالی را با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تبریز در میان بگذاراند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.