حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آقای بابایی با خودت چند چندی؟

شناسه : 27934 18 فوریه 2019 - 6:31 1109 بازدید

فریدون بابایی عضو شورای پنجم شهر تبریز روز یکشنبه در جلسه این شورا از عملکرد شهردار تبریز انتقاد نمود. انتقادات وی شامل موضوعات ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق حاشیه نشین شهر بود. فریدون بابایی به همراه شهرام دبیری دو عضوی هستند که در دوره چهارم نیز حضور داشتند. اتفاقا در آن دوره شورا […]

آقای بابایی با خودت چند چندی؟
پ
پ

فریدون بابایی عضو شورای پنجم شهر تبریز روز یکشنبه در جلسه این شورا از عملکرد شهردار تبریز انتقاد نمود. انتقادات وی شامل موضوعات ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق حاشیه نشین شهر بود. فریدون بابایی به همراه شهرام دبیری دو عضوی هستند که در دوره چهارم نیز حضور داشتند. اتفاقا در آن دوره شورا هم این دو از موافقان سرسخت شهردار مستفر بودند و در واقع میتوان گفت بخش مهمی از کارنامه عملکرد نجفی به حساب این دو نوشته شده و میشود. البته ماجرای این مسئولیت تاریخی تمام نشده است چرا که بابایی و دبیری بازهم در شورای پنجم با ایفای نقش اساسی خود شهین باهر را به صندلی شهرداری تبریز نشاندند. حال بدیهی و روشن است که اقدامات شهردار فعلی تبریز هرچه باشد ، این دو نیز بدلیل استمرار حمایت شان در آن دخیل اند. فراموش نکرده ایم که در روزی که سئوال فرج قلیزاده از شهردار قرار بود مطرح شود بابایی با چه تلاطمی سخن می گفت و تلاش مینمود تا سئوال از شهردار منتفی شود . او حتی با حالت قهر جلسه را ترک نمود. اما با گذشتن خطر از بیخ گوش شهردار، بابایی دوباره شروع به طرح انتقادات از شهردار مینماید. انتقاداتی بی مایه و بی خاصیت که تنها هدف آن انعکاس این انتقادات بی خاصیت توسط باند رسانه ای همراه تیم دبیری بابایی است.
مثلا او دراین جلسه در تذکری در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق حاشیه نشین ابراز داشته است : در برخی مناطق در یک کوچه دو متری یک طبقه‌ها به چند طبقه تبدیل شده اند که این موضوع یعنی حرکت به سمت فاجعه! چطور ممکن است جلوی چشم ما در یک کوچه دومتری پنج جا تیرگذاری شود تا ساخت‌وساز غیرقانونی رخ دهد؟
وی افزود: با تشکیل یک کمیته انضباطی باید روند نامتعارف این کارها را متوقف کنیم که اگر اینگونه نباشد به طور حتم در آینده دچار مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد.

با این تفاسیر، اگر بابایی در سخن خود راسخ است این بندها را هم میتوانست به عنوان یکی از محورهای دیگر سئوال فرج قلیزاده از شهردار طرح کند تا باهر نسبت به پاسخگوئی به آن اقدام نماید. نه اینکه در هر جلسه ای اقدام به طرح چند سئوال اصطلاحا روی هوا بکند تا مثلا پز انتقادی به خود بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.