حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آسفالت‌ریزی باند جنوبی میدان شهدای غواص به سمت باسمنج به پایان رسید

شناسه : 12338 17 مارس 2018 - 8:00 381 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: آسفالت ریزی باند جنوبی میدان شهدای غواص به سمت باسمنج به پایان رسیده‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، بهرام نسیانی، افزود: به دنبال زیرسازی، تسطیح، تعریض و جدول گذاری حد فاصل میدان شهدای غواص تا ورودی شهر باسمنج، عملیات آسفالت ریزی باند […]

آسفالت‌ریزی باند جنوبی میدان شهدای غواص به سمت باسمنج به پایان رسید
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: آسفالت ریزی باند جنوبی میدان شهدای غواص به سمت باسمنج به پایان رسیده‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، بهرام نسیانی، افزود: به دنبال زیرسازی، تسطیح، تعریض و جدول گذاری حد فاصل میدان شهدای غواص تا ورودی شهر باسمنج، عملیات آسفالت ریزی باند جنوبی این مسیر به طول ۱۱۰۰ متر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری شد.

شهردار منطقه ۹ خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت مسیر مذکور در تسهیل و روان سازی تردد همشهریان عزیز جهت دسترسی به طبیعت بکر منطقه در ایام نوروز، عملیات احداث و تعریض این مسیر در دستور کار قرار گرفته و شهرداری منطقه ۹ با بسیج نیروهای خدوم عمرانی و خدماتی توانست باند جنوبی این مسیر را آماده بهره برداری نماید.

نسیانی در ادامه تصریح کرد: در راستای مرتفع شدن مشکلات شهروندان گرامی و پاسخ به نیازهای این عزیزان، اقدامات وسیعی توسط شهرداری منطقه برنامه ریزی گردیده و به ترتیب اولویت در حال اجرا است.



[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.