حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث محل دائمی بازار خودرو تبریز مراحل پایانی را طی می کند

شناسه : 8293 07 نوامبر 2017 - 6:46 198 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و مدیرعامل سازمان عمران از پروژه در حال احداث بازار خودرو در مایان بازدید کردند. به گزارش تبریز ما،به دنبال استقبال پرشور همشهریان از بازار  خودرو تبریز و نبود ظرفیت منطقه فعلی برای قبول حجم عظیمی از ترافیک خودرو تمهیدات لازم توسط سازمان میادین برای احداث بازار جدید خودرو پیش […]

احداث محل دائمی بازار خودرو تبریز مراحل پایانی را طی می کند
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و مدیرعامل سازمان عمران از پروژه در حال احداث بازار خودرو در مایان بازدید کردند.

به گزارش تبریز ما،به دنبال استقبال پرشور همشهریان از بازار  خودرو تبریز و نبود ظرفیت منطقه فعلی برای قبول حجم عظیمی از ترافیک خودرو تمهیدات لازم توسط سازمان میادین برای احداث بازار جدید خودرو پیش بینی و در حال اجراست.
 احداث بازار جدید خودرو تبریز با همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز در مراحل پایانی  قرار دارد محل جدید بازار خودرو به مساحت 22000 مترمربع می باشد.
یکی از اصلی ترین نیازهای شهروندان ساکن شهرهای بزرگ ،وجود فضایی مختص ارائه یک کالای خاص مورد نیاز آن ها برای پرهیز از سفر های درون شهری، سردرگمی است، جمعه بازار خودرو تبریز یکی از روز بازارهای سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی شهری است که با هدف ارائه خدمات مناسب رضایت شهروندان رادر این زمینه جلب می کند.
به همین منظور بازدیدی با حضور مدیرعامل سازمان میادین صدیقی و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز منیری فر  انجام شد و اقدامات و عملیات مذکور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با تسهیل در امر آماده سازی محل جدید مقدمات انتقال هفته بازار خودرو از محل فعلی خود در سبزه میدان به محل جدیدش در جاده مایان مجاورت شهرک مبل و خودرو صورت پذیرد.
مدیرعامل سازمان میادین گفت با  ادامه فعالیت بازار خودرو در محل جدید امید می رود خدمات ارزنده ای در خور شأن مردم تبریز و مهمانان عزیزی که از شهرهای مجاور جهت خرید وفروش مراجهت می نمایند ارائه گردد.
صدیقی اعلام کرد از ویژگی های بارز این جمعه بازار حذف واسطه ها و دلال ها از عرصه خرید و فروش خودرو و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده با نظارت کارشناسان فنی مقیم در بازار است.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.