حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زمین‌های خالی سطح منطقه ۷ ساماندهی و پاکسازی می‌شود

شناسه : 12299 14 مارس 2018 - 6:24 224 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: ساماندهی و پاکسازی زمین های خالی سطح منطقه ۷ در قالب طرح استقبال از بهار ادامه دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی افزود: به همت معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۷ تبریز زمین های خالی موجود در سطح […]

زمین‌های خالی سطح منطقه ۷ ساماندهی و پاکسازی می‌شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: ساماندهی و پاکسازی زمین های خالی سطح منطقه ۷ در قالب طرح استقبال از بهار ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی افزود: به همت معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۷ تبریز زمین های خالی موجود در سطح منطقه ساماندهی و پاکسازی می شود.

وی ادامه داد: تجمع زباله و نخاله در این اراضی علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه از منظر زیبایی سیمای شهری، ناهنجاری هایی را در منطقه بوجود می آورد که بر اساس تاکیدات لازم نسبت به پاکسازی و ساماندهی آن اقدام می شود .

فرخی تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهرنشینی در گرو حفظ و نگهداری محیط زیست و پاکیزه نگاه داشتن محل زندگی است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.