حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«تبریز 2018» بهترین فرصت برای حرکت به سمت گردشگر پذیری در شهر

شناسه : 6645 24 سپتامبر 2017 - 5:26 181 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز 2018 بهانه خوبی برای شروع و استقبال تبریز از گردشگر و گردشگر پذیری است. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی گردشگری اظهار داشت: باید به دولت، سازمان […]

«تبریز 2018» بهترین فرصت برای حرکت به سمت گردشگر پذیری در شهر
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز 2018 بهانه خوبی برای شروع و استقبال تبریز از گردشگر و گردشگر پذیری است.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی گردشگری اظهار داشت: باید به دولت، سازمان های مرتبط با توریسم و گردشگری و شهرداری یاد آوری کنیم که «تبریز2018» بهانه مناسبی برای شروع حرکت جامعه به سمت گردشگری و گردشگر پذیری است.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه باید از فرصت های بدست آمده برای توسعه و رشد و آبادانی شهر بهترین استفاده را بنماییم اظهار داشت: صنعت گردشگری صنعتی بدون ایجاد آلودگی و هزینه آنچنانی وبده و میزان ایجاد کسب و کار و فضا فعالیت در این صنعت نسبت به بخش های دیگر بسیار گسترده تر می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همانگونه که رئیس جمهور محترم نیز اعلام داشت باید به جای حفظ کردن، پرسشگری و همکاری و کار تیمی و جمعی را به دانش آموزان و آینده سازان کشور آموزش دهیم و در این میان معلمان نقش حساسی بر عهده دارند.

گفتنی است بر اساس دستور جلسه امروز شورای شهر، تصمیم گیری در خصوص نحوه انتخاب مشاوران شورا، بررسی سیاست های بودجه سال آینده شهرداری تبریز، بررسی نحوه تعیین اعضای کمیسیون بند 20 ماده 55 و  انتخاب شهردار تبریز در دستور جلسه این هفته شورای شهر تبریز قرار دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.