حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید نماینده فدراسیون فوتبال از امکانات فوتسال شهر تبریز

شناسه : 13432 11 ژوئن 2018 - 7:37 397 بازدید

تبریز ما: نماینده فدراسیون فوتبال کشور با حضور در تبریز به همراه مسئولان فوتبال این شهر از امکانات فوتسال شهر تبریز بازید کرد. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور در شهر تبریز از امکانات فوتسال این شهر بازدید […]

بازدید نماینده فدراسیون فوتبال از امکانات فوتسال شهر تبریز
پ
پ


تبریز ما: نماینده فدراسیون فوتبال کشور با حضور در تبریز به همراه مسئولان فوتبال این شهر از امکانات فوتسال شهر تبریز بازید کرد.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور در شهر تبریز از امکانات فوتسال این شهر بازدید به عمل آورد. این بازدید در راستای برگزاری هر چه بهتر رقابت های فوتسال چهار جانبه بین تیم های ملی ایران و ژاپن ، بلاروس و اوکراین در کلانشهر تبریز (تبریز ۲۰۱۸) که از تاریخ ۳۱ شهریور لغایت ۵ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد انجام گرفت.

ترابیان با حضور در شهر تبریز جلسه ای را در دفتر ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار کرد. در این جلسه حاج حبیب ستوده نژاد، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان حاج جواد ششگلانی، رئیس، دکتر آرش جابری، دبیر و محمدرضا تقیون، مدیرروابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و احد آریا منش، رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و اصلان سپهروند رئیس روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان نیز حضور داشتند.

در جلسه یاد شده حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هر چه بهتر رقابت های فوتبال چهار جانبه تبریز ۲۰۱۸ پرداختند.

پس از برگزاری جلسه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، حاضرین در جلسه با حضور در سالن پورشریفی تبریز از روند بازسازی این سالن جهت میزبانی رقابت های فوتسال چهار جانبه تبریز ۲۰۱۸ بازدید کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.