حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رویکرد مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی همدلی، همگرایی و همفکری است.

شناسه : 32986 01 ژوئن 2020 - 15:23 542 بازدید

رئیس جدید مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی مهم‌ترین اولویت های مجمع نمایندگان استان را تشریح کرد و گفت: رویکرد مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی همدلی، همگرایی و همفکری است. یوسف داودی با اشاره به انتخاب خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بعد از تصویب اعتبارنامه نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، طی […]

رویکرد مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی همدلی، همگرایی و همفکری است.
پ
پ

رئیس جدید مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی مهم‌ترین اولویت های مجمع نمایندگان استان را تشریح کرد و گفت: رویکرد مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی همدلی، همگرایی و همفکری است.

یوسف داودی با اشاره به انتخاب خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بعد از تصویب اعتبارنامه نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، طی جلسه‌ای، نمایندگان استان با اتفاق آرا رئیس مجمع نمایندگان استان را انتخاب کردند.

وی افزود: احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس نیز به عنوان نایب رئیس مجمع، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان نیز به عنوان سخنگوی مجمع و معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا نیز به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری مهم ترین پروژه‌های استانی و ملی مثل راه آهن و معادن استان و پروژه‌هایی مثل بزرگراه‌ها، آزاد راه‌ها، صنایع، اشتغال و اقتصاد در اولویت‌های مجمع نمایندگان استان است.

داودی ادامه داد: در سطح ملی نیز استان آذربایجان شرقی مطالباتی دارد مثلا درباره بودجه بندی کل کشور و مواردی که برای استان ما در سطح کشور نیاز است این مطالبات پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم سراب در مجلس افزود: در جلسه آتی این مجمع، هریک از نمایندگان استان مهم ترین موارد و پروژهای حوزه انتخابیه خود را مورد بررسی و اولویت بندی  قرار داده تا این موارد دستور کار مجمع قرار گیرد و در این راستا از مسئولین استانی و کشوری مثل معاونین رئیس جمهور، وزیران دعوت کرده تا موارد فوق مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقرر شد برخی جلسات مجمع نمایندگان استان در تهران، برخی در مرکز استان و برخی جلسات نیز در شهرستان ها به صورت منظم برگزار شود.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.