حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

انتقاد تند طلبه عدالتخواه از سپاه و رسانه هایش

شناسه : 28374 25 فوریه 2019 - 13:10 375 بازدید

حجه الاسلام صدرالساداتی ، طلبه اینستاگرامی که به عدالتخواهی مشهور است در مناظره با سردبیر خبرگزاری فارس مطالب ظریفی مطرح نمود که توجه رسانه ها را به خود جلب نمود. بخصوص در بخش هایی از سخنانش رسانه هایی چون فارس و تسنیم که تعلق خاطر و یا ارتباط فکری و سیستمی با سپاه دارند، را […]

انتقاد تند طلبه عدالتخواه از سپاه و رسانه هایش
پ
پ

حجه الاسلام صدرالساداتی ، طلبه اینستاگرامی که به عدالتخواهی مشهور است در مناظره با سردبیر خبرگزاری فارس مطالب ظریفی مطرح نمود که توجه رسانه ها را به خود جلب نمود. بخصوص در بخش هایی از سخنانش رسانه هایی چون فارس و تسنیم که تعلق خاطر و یا ارتباط فکری و سیستمی با سپاه دارند، را مورد توجع قرار داده و از انتخابی بودن عدالتخواهی آنها انتقاد می نماید. وی معتقد است اینکه عدالتخواهی را بهانه ای برای تخریب مخالفین خود قرار دهیم صحیح نیست. وی خطاب هب سردبیر فارس می گوید:
هور العظیم را خشک کردند، ریزگردها را کردند در حلق ۴ میلیون نفر،‌ فارس یک گزارش دارد؟ تسنیم یک گزارش دارد؟ چرا؟ چون این سدها را سپاه ساخته..
بحث سر این است. شما می گویی عدالت خواهی ولی تو هیچ چیز نمی توانی ورود کنی.
اگر مردم ناامید می شوند به خاطر قیمت پراید است. چند تا گزارش گرفته ای که قیمت تمام شده پراید چقدر است که دارند ۴۷ میلیون می فروشند؟
فقط بلد بگویید روحانی چنان کرد چنین کرد. این کجایش عدالت خواهی است؟ این مسخره بازی است.
حتی نمی دانی در ده ونک چه خبر است. یکبار هم نرفته ای. شما چه می دانی در امیدیه چه خبر است؟
کجاست عدالت خواهی شما؟ شما کاری که نکرده اید را می گویید منحرفش کرده اند..
عدالت خواهی هیچ لابی ای نمی شناسند. چه لابی آب باشد، چه از دفتر رهبری باشد چه از سپاه باشد. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : این بنیاد مستضعفان مسوولش کیست که می آید راست راست تو چشم مردم می گوید ۱۹ میلیون می گیرم و به فلان ماشینش هم افتخار می کند؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.