حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس عیسی عبدلی مدیریت شرکت فولادسازان عصر تاوریژ: در سال جهش تولید تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن ظرفیت تولید به کار خواهیم بست

شناسه : 32962 23 آوریل 2020 - 16:12 2495 بازدید

مهندس عیسی عبدلی مدیریت شرکت فولادسازان عصر تاوریژ نیز در گفتگو با خبرنگار نشریه کاریران ابراز داشت: تعصب به منطقه و اشتغال و کارآفرینی برای جوانان این خطه از ایران اسلامی باعث سرمایه‌گذاری بنده در این شرکت شده است. ایشان با بیان این مطلب افزودند: طی ۲۵ سال گذشته در تامین قطعات و قراضه های […]

مهندس عیسی عبدلی مدیریت شرکت فولادسازان عصر تاوریژ:  در سال جهش تولید تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن ظرفیت تولید به کار خواهیم بست
پ
پ

مهندس عیسی عبدلی مدیریت شرکت فولادسازان عصر تاوریژ نیز در گفتگو با خبرنگار نشریه کاریران ابراز داشت:
تعصب به منطقه و اشتغال و کارآفرینی برای جوانان این خطه از ایران اسلامی باعث سرمایه‌گذاری بنده در این شرکت شده است. ایشان با بیان این مطلب افزودند:
طی ۲۵ سال گذشته در تامین قطعات و قراضه های شرکت های بزرگ ایرانی فعالیت داشته و در سال گذشته در آستانه ورشکستگی شرکت فولاد سازان عصر تاوریژ اقدام به خرید سهام و سرمایه گذاری در آن نمودیم تا بتوانیم با حمایت های لازمه از این شرکت گامی موثر در راستای صنعت ریخته گری منطقه برداریم.
مهندس عبدلی ادامه دادند: طی شش ماه گذشته توانستیم چرخ این شرکت را به حرکت درآورده و برنامه‌های توسعه‌ای نیز برای آینده ترسیم نموده ایم و هدف آن را داریم در سال جهش تولید با یاری و حمایت های دولت تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن ظرفیت تولید به کار برده و افزایش تولید را به حدی برسانیم که به سمت صادرات گام برداریم.
مدیریت این شرکت افزودند: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری گردیده است و جهش تولید یعنی تقویت تولید و تقویت تولید عاملی است که وابستگی به بیگانگان نداشته باشیم و الحمدلله این شرکت با توجه به امکانات و پرسنل مجری که دارد می‌تواند در این خصوص نقش موثری را ایفا نماید.
مهندس عبدلی در ادامه یادآور شدند:
شرکت فولاد سازان عصر تاوریژ قبل از روی کار آمدن مالکین جدید اشخاص حقیقی و پرسنل بدهی های فراوانی داشت که به لطف الهی توانستیم ۸۰% معوقات پرسنلی و برخی از طلبکاران را حل نماییم و در نظر داریم با تقویت ظریفت تولید در سال جهش تولید تمامی طلب، طلبکاران را تسویه نموده و با فراغ بال به آینده بنگریم.
این مدیر لایق در ادامه افزودند:با شرکت های شیرهای صنعتی اردبیل و پتروشیمی اصفهان در حال عقد قرارداد در روزهای آتی هستیم که انشالله بتوانیم در کنار اینکه برای شرکت آروین (واگن سازی تبریز) چندین مدل واگن را تولید می کنیم با بالا بردن ظرفیت تولید و عقد قراردادهای جدید، این شرکت را پس از ماشین سازی و تراکتور سازی در صنعت ریخته گری به سومین قطب منطقه تبدیل کنیم.
ایشان در ادامه به کیفیت بالای قطعات تولیدی این شرکت نسبت به سایر رقبا اشاره نموده و افزودند:کیفیت هدف نیست بلکه یک مسئولیت است و هر قدر بتوانیم پیروز شویم باز به هدف نهایی نمیرسیم و به لطف الهی اکنون با استفاده از سیستم نوین مدیریت کیفیت توانستیم کیفیت قطعات خود را بالا ببریم.
ایشان با اشاره به وجود صنایع پتروشیمی و صنایع مربوط به فولادهای ضد سایش و ضدخوردگی و نیاز به قطعات متعدد در این راستا، افزایش ظرفیت ریخته گری استان را از ضروریات عنوان نموده و حمایت مالی ویژه دولت محترم را خواستار گردیدند
مهندس عبدلی یادآور شدند: دولت محترم می تواند با ارائه تنفس در معوقات بانکی و ارائه تسهیلات جدید راه را برای جهش تولید فراهم سازد و با پایین آوردن تعرفه مواد وارداتی راه را برای حضور صنعتگران در عرصه رقابت با رقبای خارجی در عرصه صادرات هموار تر نماید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “مهندس عیسی عبدلی مدیریت شرکت فولادسازان عصر تاوریژ: در سال جهش تولید تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن ظرفیت تولید به کار خواهیم بست”
  1. پایان دادن به ممنوعیت ایران در استفاده از رایانه های غول پیکر چینی . جنگ ها توسط رایانه های غول پیکر اجرا می شوند .محاصره می تواند از رایانه های غول پیکر برداشته شود..و چین اجازه می دهد تا ایران را به استفاده از قدرت محاسبات چینی.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.