حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لایروبی و پاکسازی بسترمهرانه رود در ورودی شهر شرق تبریز توسط منطقه ۵

شناسه : 10170 28 دسامبر 2017 - 7:06 183 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه پنج از لایروبی و پاکسازی بستر مهرانه رود در ورودی شرق تبریز خبر داد.  به گزارش تبریز ما  به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، سیامک آسیایی افزود: با هدف ساماندهی و زیباسازی ورودی شرق تبریز در مسیر جاده تهران بستر مهرانه رود لایروبی و پاکسازی […]

لایروبی و پاکسازی بسترمهرانه رود در ورودی شهر شرق تبریز توسط منطقه ۵
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه پنج از لایروبی و پاکسازی بستر مهرانه رود در ورودی شرق تبریز خبر داد.

 به گزارش تبریز ما  به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، سیامک آسیایی افزود: با هدف ساماندهی و زیباسازی ورودی شرق تبریز در مسیر جاده تهران بستر مهرانه رود لایروبی و پاکسازی شد.

 وی با بیا این که طرح ساماندهی ورودی شرق تبریز از مسیر جاده تهران از اول دی به مدت یک ماه آغاز شده است، افزود: در این طرح اکیپ های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه پنج اقدام به نخاله برداری، ترمیم و رنگ آمیزی جداول ، رنگ آمیزی پل های عابرگذر ، نورپردازی ، حذف بنر و تابلوهای غیرمجاز و پاکسازی جداول می کنند.

 آسیایی در پایان خاطرنشان ساخت شهروندان ضمن همکاری با اکیپ های شهرداری منطقه پنج ، انتقادات و پیشنهادات خود را ۳۶۶۸۷۱۱۴ در میان بگذارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.