حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۵۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی می پیوندد

شناسه : 10034 26 دسامبر 2017 - 5:11 181 بازدید

تبریز ما: فرخ جلالی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری تعداد ۵۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد شبکه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز خواهد شد. به گزارش تبریز ما، جلالی با اشاره به حجم ۵/۳ میلیون نفری سفرهای درونشهری و نياز شهر […]

۵۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی می پیوندد
پ
پ


تبریز ما: فرخ جلالی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری تعداد ۵۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد شبکه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز خواهد شد.

به گزارش تبریز ما، جلالی با اشاره به حجم ۵/۳ میلیون نفری سفرهای درونشهری و نياز شهر به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي با توجه به ضرورت همکاری همگانی و گسترده در جهت کاهش آلایندگیهای زیست محیطی افزود: سازماندهی ناوگان اصلی ترین موضوع در حوزه مدیریت حمل ونقل شهری در جهت کاهش آلاینده هاست.

 وی تصریح کرد: تلاش برای نوسازی ناوگان جهت ارتقاء خدمات رسانی از سیاستهای اولویت دار شرکت واحد است و در این راستا اقدامات و مطالعات  اولیه درحال انجام شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار داشت: اولویت بکارگیری اتوبوس های جدید در خطوط و مسیر هایی است که به جهت فرسوده بودن اتوبوسها خدمات دهی به مسافرین و همشهریان گرامی در این مسیر ها با مشکلاتی مواجه اند و با راه اندازی اتوبوسهای جدید خدمات به لحاط کیفی و کمی درآستانه رویداد تبریز ۲۰۱۸  افزایش خواهد داشت. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.