حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گسترش خدمات شبکه نوری و مرکز داده ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

شناسه : 10220 31 دسامبر 2017 - 5:32 193 بازدید

تبریز ما: سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز به شبکه فیبر نوری شهرداری تبریز متصل شد. به گزارش تبریز ما، احمد فیضی، مدیرعامل سازمان فناوری در این خصوص گفت: شبکه جامع فیبر نوری شهرداری تبریز به طول بیش از 120 کیلومتر همواره به عنوان پر ترافیک ترین شبکه ارتباطی در شهر تبریز است که توسط این سازمان […]

گسترش خدمات شبکه نوری و مرکز داده ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
پ
پ


تبریز ما: سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز به شبکه فیبر نوری شهرداری تبریز متصل شد.

به گزارش تبریز ما، احمد فیضی، مدیرعامل سازمان فناوری در این خصوص گفت: شبکه جامع فیبر نوری شهرداری تبریز به طول بیش از 120 کیلومتر همواره به عنوان پر ترافیک ترین شبکه ارتباطی در شهر تبریز است که توسط این سازمان در طول سال های گذشته پیاده سازی و پشتیبانی گردیده است.

فیضی افزود: تمامی مناطق و ساختمان های اصلی شهرداری تبریز به این شبکه متصل شده اند، در همین راستا و اهداف سازمانی عملیات اجرای پروژه فیبر نوری برای سازمان های تابعه شهرداری تبریز نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته و بر این اساس امروز شاهد اتصال سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز به شبکه فیبر نوری اختصاصی شهرداری تبریز هستیم و مشابه به همین کار در اداره کل سلامت شهرداری تبریز هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سند برنامه چهار ساله که اخیرا خدمت شهردار محترم هم ارائه شد، سازمان برنامه ریزی های لازم و کافی را در توسعه و پایداری این شبکه و به تبع آن ارائه خدمات مرتبط با آن از طریق مرکز داده شهرداری تبریز را به بدنه شهرداری و حتی شهری در قالب سرویس های حقیقی و حقوقی داشته است و این گونه پروژه ها گامهای اولیه در توسعه این خدمات است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.