حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم استفاده از تجارب کشورهای توسعه یافته برای جلوگیری از آلودگی هوا

شناسه : 9963 24 دسامبر 2017 - 6:06 225 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز شورا گفت: اینکه مسئول محیط زیست اعلام می کند برای کاهش آلودگی هوا باید منتظر باد و باران باشیم قابل قبول نیست. به گزارش تبریز ما، مسعودی ریحان با اشاره به لزوم جدی ابر شمردن بیش از پیش مضرات آلودگی هوا، افزود: باید از […]

لزوم استفاده از تجارب کشورهای توسعه یافته برای جلوگیری از آلودگی هوا
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز شورا گفت: اینکه مسئول محیط زیست اعلام می کند برای کاهش آلودگی هوا باید منتظر باد و باران باشیم قابل قبول نیست.

به گزارش تبریز ما، مسعودی ریحان با اشاره به لزوم جدی ابر شمردن بیش از پیش مضرات آلودگی هوا، افزود: باید از تجاربی که در دنیا برای جلوگیری از آلودگی هوا وجود دارد استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: نقش مردم و سمن ها در آلودگی هوا مغفول مانده است نه در شهر و نه در کشور به نقش مردم و سمن ها اهمیت داده نمی شود.

مسعودی ریحان ادامه داد: در تبریز سمن هایی که در زمینه محیط زیست فعالیت دارند علاقه زیادی دارند و اگر محیط زیست اجازه دهد  کمک خواهند کرد این سمن ها در خصوص آلودگی هوا و حتی دریاچه ارومیه آماده کمک هستند

وی با بیان اینکه اشتباهات ما در خصوص حفظ دریاچه ارومیه را مردم به موقع هشدار دادند اما ما طور دیگری برخورد کردیم، افزود: تا زمانی که هوا آلوده نشده است در خصوص توصیه ها و هشدارها کاری نمی کنیم و بعد از آلودگی هوا یادمان می افتد که مردم و سمن ها هم هستند.

عضو شورای شهر تبریز در خاتمه تصریح کرد: تا زمانی که مردم را مشارکت نداده ایم و مردم پای کار نیامده اند این مسائل روی خواهد داد و در مقابله با مسائل زیست محیطی موفق نخواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.