حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقویم اجرایی تبریز ۲۰۱۸ به زودی منتشر می شود

شناسه : 7945 30 اکتبر 2017 - 6:00 250 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی از انتشار تقویم اجرایی برنامه های تبریز 2018 طی 10 روز آینده خبر داد. به گزارش تبریز ما، مرتضیآبدار با اعلام این خبر در خصوص میزان آمادگی تبریز برای ۲۰۱۸ و آخرین وضعیت اعتبارات ملی موضوع این رویداد بزرگ بین المللی […]

تقویم اجرایی تبریز ۲۰۱۸ به زودی منتشر می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی از انتشار تقویم اجرایی برنامه های تبریز 2018 طی 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش تبریز ما، مرتضیآبدار با اعلام این خبر در خصوص میزان آمادگی تبریز برای ۲۰۱۸ و آخرین وضعیت اعتبارات ملی موضوع این رویداد بزرگ بین المللی گفت: ساز و کارهای لازم برای ورود به این رویداد مهم بین المللی تدارک دیده شده است ، در همین راستا برنامه ریزی های اجرایی در دو بخش زیرساخت های سخت افزاری در حوزه گردشگری و برنامه های حوزه نرم افزاری شامل همایش ها و سمینارهای تخصصی پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، ۱۰۸ پروژه بزرگ و مهم عمرانی و ۱۳۰ رویداد فرهنگی و هنری در سطح ملی ، بین المللی و منطقه ای با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در تبریز پیش بینی و طراحی شده است که تقویم اجرایی این رویدادها طی ۱۰ روز آینده منتشر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اعتبارات پیش بینی شده برای این تعداد طرح و برنامه اجرایی گفت: برای این تعداد برنامه نیز ۷۶۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که به مرور زمان و تا سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهند رسید.

وی در عین حال افزود: تبریز به زودی به شهر رویدادها و فستیوال های فرهنگی و هنری با موضوع تبریز ۲۰۱۸ تبدیل خواهد شد./ نسل تدبیر

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.