حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگی حوزه‌های خدماتی برای اجرای ماموریت‌های پاییزه/مشارکت شهروندان، پشتیبان اهداف خدمات شهری

شناسه : 7056 05 اکتبر 2017 - 6:30 147 بازدید

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری برای اجرای ماموریت‌های خدماتی پاییزه تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در جمع مدیران شهرداری تبریز و شهرداران مناطق، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به کاهش دمای هوا و سرمای زودرس پاییز، حوزه‌های خدماتی باید به صورت مرتب با […]

آمادگی حوزه‌های خدماتی برای اجرای ماموریت‌های پاییزه/مشارکت شهروندان، پشتیبان اهداف خدمات شهری
پ
پ

تبریز ما: سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری برای اجرای ماموریت‌های خدماتی پاییزه تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی در جمع مدیران شهرداری تبریز و شهرداران مناطق، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به کاهش دمای هوا و سرمای زودرس پاییز، حوزه‌های خدماتی باید به صورت مرتب با واحدهای هواشناسی در ارتباط بوده و با رصد تغییرات آب‌وهوایی، آماده مواجهه با پیامدهای هر گونه بارش باشند.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی و توجیه شیفت‌های خدماتی، وارسی تجهیزات و خودروهای خدماتی، لایروبی مداوم کانال‌ها و آبروها و بررسی سیستم‌های تخلیه از جمله اقداماتی است که ضرورت دارد در چند روز آینده تکمیل و گزارش آن ارائه شود.

سرپرست شهرداری تبریز با تاکید بر این‌که اجرای بحث‌های خدمات شهری، بدون مشارکت شهروندان میسر نیست، گفت: به هر حال تبریز، شهری با اقلیم سرد است و از شهروندان انتظار می‌رود با در نظر داشتن اقلیم طبیعی شهر، پاکبانان و عوامل اجرایی را در مواقع بارش یاری کنند.

اسحقی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش بی‌وقفه پاکبانان در ایام عزاداری گفت: بخش عمده‌ای از زحمات پاکبانان، مربوط به پاکسازی ظروف پلاستیکی نذری از گوشه‌وکنار است؛ متاسفانه در حالی که در عموم کشورها، تولید ظروف یکبارمصرف با محدودیت‌های خاص همراه است، این مواد مضر در کشور ما به صورت بی‌رویه تولید و عرضه می‌شوند.

وی با بیان این‌که انتظار می‌رود استفاده از این ظروف، دست‌کم در مجموعه شهرداری محدود شود، گفت: در صورت تثبیت این موضوع در شهرداری و مداومت آن،  می‌توانیم شاهد اقدامات مهم در فرهنگسازی محیط‌زیست شهری باشیم؛ بعلاوه، توزیع کیسه‌های پارچه‌ای که در سال‌های اخیر، توسط سازمان مدیریت پسماند آغاز شده، می‌تواند حجم استفاده از کیسه‌های پلاستیکی را کاهش دهد.

سرپرست شهرداری تبریز در ادامه، بار دیگر به موضوع سرویس‌های بهداشتی اشاره و خاطرنشان کرد: باید تدبیری اندیشیده شود که سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، با برون‌سپاری به بخش‌های خصوصی، با کیفیت بیشتری، خدمات‌رسانی کنند.

اسحقی همچنین در سخنان خود، با اشاره به این‌که آغاز مسئولیت رسمی شهردار جدید، فصل جدیدی برای خدمتگزاران شهر خواهد بود، گفت: خوشبختانه برادر ارجمندمان، آقای شهین‌باهر از افراد توانمند، متخصص و پاکدستی هستند که در هر دو حوزه شورا و شهرداری حضور داشته و با مسائل شهری به خوبی آشنایی دارند.

وی با تاکید بر این‌که روحیه کار تیمی را در آستانه آغاز دوره جدید باید تقویت کنیم، اضافه کرد: به امید خدا با صدرو حکم مسئولیت ایشان، مدیران شهرداری، در هر رده و جایگاهی، تمام توان و تجربه خود را در خدمت شهر و شهرداری قرار خواهندداد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.