حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش 11 هزار تردد خودرو در نخستین روز اجرای طرح زوج و فرد در تبریز

شناسه : 9730 18 دسامبر 2017 - 5:38 219 بازدید

تبریز ما: رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان تبریز گفت: با اجرای طرح زوج و فرد در تبریز در نخستین روز حدود 11 هزار و 435 تردد در محدوده دوربین های ترافیکی کاهش یافت. به گزارش تبریز ما، حبیب آبراهه در کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز اظهار داشت: از مردم تبریز به علت رعایت […]

کاهش 11 هزار تردد خودرو در نخستین روز اجرای طرح زوج و فرد در تبریز
پ
پ


تبریز ما: رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان تبریز گفت: با اجرای طرح زوج و فرد در تبریز در نخستین روز حدود 11 هزار و 435 تردد در محدوده دوربین های ترافیکی کاهش یافت.

به گزارش تبریز ما، حبیب آبراهه در کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز اظهار داشت: از مردم تبریز به علت رعایت تردد خوددوها با لحاظ زوج و فرد پلاک خودروها در نخستین روز اجراری این طرح در این شهر تشکر کرد.

وی افزود: با اجرای طرح زوج و فرد در تبریز در نخستین روز حدود 11 هزار و 435 تردد در محدوده دوربین های ترافیکی کاهش یافت.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان تبریز  گفت: خودروهای دودزا و آلاینده (به ویژه کامیون، اتوبوس، مینی بوس) در هر مسیری که  در تبریز مشاهده شد متوقف و به پارکینگ هدایت شد.

تعطیلی مدارس نتایج خوبی ندارد/ حداکثر تعطیلی در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی ۵ روز است

جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: این هفته، هفته طلایی در برنامه ریزی و آمادگی دانش آموزان برای امتحانات است و تعطیلی مدارس نتایج خوبی ندارد.

وی افزود: برای دوره های ابتدایی، در صورت تعطیلی بیش از دو روز، تکرار آموزه ها را می طلبد.

پاشایی گفت: حداکثر تعطیلی در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی ۵ روز است و اگر به هر دلیلی (سرما ، بارندگی ، آلودگی و …) مدارس تعطیل شود ، بیش از این میزان تعطیلی موجب عقب افتادن آموزش در مدارس خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.