حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ترمیم و لکه گیری معابر تبریز با بهره گیری روزانه ٣٠٠ تن آسفالت

شناسه : 11929 23 فوریه 2018 - 8:26 181 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اجرای عملیات لکه گیری معابر با هدف مناسب‌سازی سطوح معابر عمومی و رفع مشکلات عبور و مروری شهروندان خبر داد و گفت: این طرح در قالب فاز سوم “گوزل تبریزیم” و استقبال از بهار اجرا می شود. به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی با اشاره به […]

ترمیم و لکه گیری معابر تبریز با بهره گیری روزانه ٣٠٠ تن آسفالت
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اجرای عملیات لکه گیری معابر با هدف مناسب‌سازی سطوح معابر عمومی و رفع مشکلات عبور و مروری شهروندان خبر داد و گفت: این طرح در قالب فاز سوم “گوزل تبریزیم” و استقبال از بهار اجرا می شود.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی با اشاره به وضعيت نامطلوب لكه گيري آسفالت معابر و ايجاد حفره ها و چاله ها در خيابان ها بدليل بارندگي، افزود: شهرداري تبريز و كارخانه آسفالت سازمان عمران آماده است، عملیات لكه گيري آسفالت خيابان ها و معابرعمومي را به محض مساعد شدن شرايط و خشكي نسبي سطح معابر آغاز کند.

وی تصریح کرد: مهمترین مطالبات شهروندان بهبود وضعیت تردد در معابر شهری و زیباسازی محیط شهری است و اجرای طرح های مختلف خدماتی برای تحقق این امر تداوم خواهد داشت.

برزگر جلالی با بیان اینکه خرابی ها و گودال ها خطری برای عبور و مرور به شمار می‌روند و اگر به فوریت مرمت نشوند، توسعه پیدا کرده و خرابی های بزرگتری را موجب می‌شوند، تصریح کرد: ترمیم به موقع و سریع آسفالت از هزینه های بعدی جلوگیری می کند.

وی همچنین اظهار داشت: مدیریت بارش های فصلی سال جاری و استفاده از محلول نمک به جای نمک جامد توانسته است از میزان خسارت های آن بر روی آسفالت خیابان های تبریز بکاهد.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز ازشکل گیری ابعاد جدید سیستم کنترل و نظارت اجرای طرح های خدمات شهری تبریز خبر داد و گفت: به این منظور جلسات هماهنگی کارشناسان ستادی به طور مستمر برگزار و گزارش بازدید های میدانی کارشناسان ستادی از عملکرد معاونت خدمات مناطق دهگانه تبریز مورد بررسی قرار می گیرد.

مسعود برزگر جلالی با اشاره به اجرای طرح های ضربتی شهر در آستانه رویداد بزرگ گردشگری “تبریز 2018” گفت: ساماندهی ورودی های شهر تبریز به لحاظ بصری برای جذب گردشگر دارای اهمیت بالایی است، از این رو حذف زواید بصری اجرای طرح های حجمی با هدف زیباسازی در حال اجراست.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.