حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه آمفی‌تئاتر ساختمان اداری، به مرحله آرماتور گذاری ستون‌ها رسید

شناسه : 11689 12 فوریه 2018 - 8:24 232 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: سالن آمفی تئاتر واقع در ساختمان اداری پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و وارد مرحله آرماتور گذاری ستون‌ها شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، محمدمولاخواه افزود: این سالن می تواند نقش مهمی در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری ایفا کند، چرا […]

پروژه آمفی‌تئاتر ساختمان اداری، به مرحله آرماتور گذاری ستون‌ها رسید
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: سالن آمفی تئاتر واقع در ساختمان اداری پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و وارد مرحله آرماتور گذاری ستون‌ها شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، محمدمولاخواه افزود: این سالن می تواند نقش مهمی در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری ایفا کند، چرا که در مسیر گلکار و شرق شهرچنین سالن‌هایی موجود نیست و قطعاً هنرمندان عزیز با حضور خود و اجرای برنامه های مختلف باعث رونق بخشی به این قسمت شهر خواهند شد.

مولاخواه با اشاره به این‌که ساختمان اداری منطقه دارای که دارای ۱۳طبقه است، افزود: این ساختمان، بنابه شرایط پیش بینی شده یکی از زیباترین و موثرترین ساختانهای منطقه به لحاظ ایجاد سالن همایش، آمفی تئاتر، پارکینگ خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.