حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کارگر ۳۰ ساله از عمق چاه ۱۲ متری نجات یافت

شناسه : 9617 14 دسامبر 2017 - 13:17 245 بازدید

[ad_1] تبریز ما: ساعتی پیش، با تلاش آتش نشانان ، کارگر ۳۰ ساله از عمق چاه ۱۲ متری نجات یافت. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، ساعتی پیش کارگر ۳۰ ساله ای که جهت حفر چاه یک ساختمان نیمه کاره در حال پایین رفتن به […]

کارگر ۳۰ ساله از عمق چاه ۱۲ متری نجات یافت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: ساعتی پیش، با تلاش آتش نشانان ، کارگر ۳۰ ساله از عمق چاه ۱۲ متری نجات یافت.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، ساعتی پیش کارگر ۳۰ ساله ای که جهت حفر چاه یک ساختمان نیمه کاره در حال پایین رفتن به عمق چاه بود، به دلیل پارگی سیم بکسل چرخ چاه،وی به عمق چاه سقوط و منجر به مصدومیت وی شد.
آتش پاد طالب نژاد با اعلام حادثه فوق بیان داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه واقع در راسته کوچه شتافته و با استفاده از تجهیزات ویژه امداد و نجات، کارگر  را با رعایت اصول ایمنی از عمق چاه به بیرون منتقل و جهت بررسی و اقدامات بعدی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.
وی افزود: پس از بررسی های لازم از سوی عوامل اورژانس، مشخص شد کارگر از ناحیه لگن دچار مصدومیت شده است که جهت مداوای بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.