حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیش بازی شهرداری تبریز و مس رفسنجان

شناسه : 11687 12 فوریه 2018 - 8:25 238 بازدید

تبریز ما: از هفته بیست و و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز و از ساعت 14 دو تیم شهرداری تبریز و مس رفسنجان به مصاف هم می روند. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش، از هفته بیست و و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز […]

پیش بازی شهرداری تبریز و مس رفسنجان
پ
پ


تبریز ما: از هفته بیست و و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز و از ساعت 14 دو تیم شهرداری تبریز و مس رفسنجان به مصاف هم می روند.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش، از هفته بیست و و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز و از ساعت 14 دو تیم شهرداری تبریز و مس رفسنجان در استادیوم اختصاصی شهرداری به مصاف هم می روند .

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته بیست و دوم مسابقات در یک دیدار خارج از خانه و سخت مقابل تیم مدعی بادران به تساوی یک بر یک دست یافت و با کسب یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگشت، تیم مس رفسنجان نیز در خانه و در حالی که تا دقیقه هشتاد و پنج برابر حریف هم استانی خود تیم گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل متوقف شده بود موفق شد از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش خود را به ثمر برساند و با سه امتیاز شیرین زمین مسابقه را ترک کند .

 

شهرداری چی های تبریزی که در پایان نیم فصل نخست رقابت ها نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده بودند در آغاز نیم فصل دوم نیز سعی کرده اند این روند را تداوم بخشند اما فاصله سه امتیازی آنها با تیم ایرانجوان بوشهر باعث شده است همچنان خطر سقوط به دسته پایین تر را بیخ گوش خود احساس کنند در آن سو ولی مسی ها شرایطی کاملا متفاوت را تجربه می کنند آنها هر قدر که در نیم فصل اول پر فراز و نشیب ظاهر شدند به همان اندازه در نیم فصل دوم وتا بدین جای کار با ثبات عمل کرده اند و توانسته اند تا رده هفتم جدول خود را بالا بکشند وجزو مدعیان صعود لقب بگیرند .

 

شهرداری چی ها از بیست و دو دیدار گذشته شش پیروزی، شش تساوی و ده شکست را بدست آورده اند و با 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم آلومینیوم اراک در رده پانزدهم جدول جای دارند. رفسنجانی ها نیز هشت پیروزی، نه تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 33 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی حضور دارند .

 

سرخ پوشان تبریزی تا بدین جای کار در مصاف با حریفان هجده گل به ثمر رسانده اند و بیست و سه گل نیز دریافت کرده اند، نارنجی پوشان رفسنجانی نیز در تقابل با رقبا بیست و دو بار موفق به گلزنی شده اند در حالی که نوزده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند .

 

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند سه پله صعود را در جدول رده بندی تجربه کند، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند می تواند جایگاه خود را در رده هفتم جدول تثبیت کند و به ادامه کار امیدوار باشد .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.