حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سمینار تهیه و تدوین برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ در شهرداری تبریز

شناسه : 7719 22 اکتبر 2017 - 7:46 230 بازدید

[ad_1] تبریز ما: به مناسبت گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی و تاکید بر اهمیت این علم در تنظیم برنامه های کلان و راهبردی، سمینار تهیه و تدوین برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷، روز دوشنبه یکم آبان ماه در سالن همایش شهرداری تبریز برگزار می شود. به گزارش تبریز ما، این سمینار به منظور هم […]

سمینار تهیه و تدوین برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ در شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: به مناسبت گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی و تاکید بر اهمیت این علم در تنظیم برنامه های کلان و راهبردی، سمینار تهیه و تدوین برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷، روز دوشنبه یکم آبان ماه در سالن همایش شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش تبریز ما، این سمینار به منظور هم اندیشی و هماهنگی در روند تهیه، تصویب و اجرای بودجه سال ۱۳۹۷، تدوین بودجه بر اساس برنامه به منظور شناسایی و مشخص کردن نیازهای اساسی، توجیه جهت گیری برنامه های شهرداری، توجیه سیاست های جدید شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور مدیران شهرداری و کلیه کارشناسان مربوط به حوزه برنامه ریزی و بودجه برگزار می شود.

طرح و بررسی الزامات برنامه پنج ساله و نحوه ی تدوین برنامه و بودجه مناطق، سازمان ها، شرکت های تابعه و تجمیع بودجه شهرداری تبریز به صورت لایحه جهت ارائه به شورای اسلامی کلانشهر تبریز، از دیگر مواردی است که در این سمینار مطرح خواهد شد.

سمینار از ساعت ۸ لغایت ۱۲ در سالن همایش شهرداری تبریز برگزار و به شرکت کنندگان گواهی لازم صادر می شود.

گفتنی است؛ در پایان سمینار پرسش و پاسخ انجام خواهد گرفت.

حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.