حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیشنهاد فراکسیون نمایندگان ولایی برای انصراف نمایندگان از افزایش ۱۰درصدی حقوق

شناسه : 9885 23 دسامبر 2017 - 4:42 216 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، از پیشنهاد کمیسیون متبوعش برای انصراف نمایندگان از افزایش ۱۰درصدی حقوق در سال ۹۷ خبر داد. به گزارش تبریز ما، احمد علیرضابیگی، با اشاره به طرح شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان، اظهار داشت: عموم نمایندگان فراکسیون ولایی معتقد بودند که با توجه به […]

پیشنهاد فراکسیون نمایندگان ولایی برای انصراف نمایندگان از افزایش ۱۰درصدی حقوق
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، از پیشنهاد کمیسیون متبوعش برای انصراف نمایندگان از افزایش ۱۰درصدی حقوق در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش تبریز ما، احمد علیرضابیگی، با اشاره به طرح شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان، اظهار داشت: عموم نمایندگان فراکسیون ولایی معتقد بودند که با توجه به اینکه تنگناهای اقتصادی در کشور وجود دارد نمایندگان حتی افزایش متعارفی که مشمول حال تمام کارکنان و مستخدمان نظام می‌شود، از آن صرف نظر کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش می‌شود که نمایندگان و مدیران کشور در  قانون بودجه سال 97 اضافات افزایش 10درصدی حقوق که براساس ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل مدیران عالی کشور و نمایندگان مجلس می‌شود را دریافت نکنند.

وی ادامه داد: نظر عموم نمایندگان فراکسیون ولایی این است که در کمیسیون تلفیق و صحن نیز تلاش شود که افزایش 10 درصدی حقوق شامل مدیران عالی کشور و نمایندگان مجلس نشود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حداقل نمایندگان باید در این شرایط سخت بودجه‌ای و مشکلاتی که وجود دارد اندکی بار بودجه جاری کشور را کاهش دهند و هر آنچه که سال‌جاری دریافت می‌کردند در سال 97 نیز دریافت کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.