حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیشرفت تبریز تنها در ایجاد آرامش ذهنی برای شهروندان معنی می یابد/ با تمام توان آماده همکاری با شهردار هستیم

شناسه : 9264 03 دسامبر 2017 - 11:03 233 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از دست دادن آرامش ذهنی و روحی شهروندان به بهانه توسعه را امر ضد توسعه ای دانست. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در آیین معارفه پنجاه و ششمین شهردار تبریز و تکریم دکتر صادق نجفی با اعلام این مطلب گفت: باید تبریز را به مکانی […]

پیشرفت تبریز تنها در ایجاد آرامش ذهنی برای شهروندان معنی می یابد/ با تمام توان آماده همکاری با شهردار هستیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از دست دادن آرامش ذهنی و روحی شهروندان به بهانه توسعه را امر ضد توسعه ای دانست.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در آیین معارفه پنجاه و ششمین شهردار تبریز و تکریم دکتر صادق نجفی با اعلام این مطلب گفت: باید تبریز را به مکانی آرامش بخش برای زندگی شهروندان تبدیل کنیم و توسعه زمانی معنا می یابد که شهروندان ما در آسایش و آرامش زندگی کنند.

اکبرنژاد اظهار داشن: هنر ما این باید باشد که برای شهر فرصت ایجاد کنیم و از تخصص و نظرات کارشناسان در اداره شهر و توسعه تبریز استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنانش با تقدیراز شهرداران ادوار گذشته تبریز گفت: شهرداران خوشنامی چون وارسته، موسوی درویش زده، اشرف نیا ،حاجی پور و نوین و نجفی در دوران مسئولیتشان در این سمت کارهای زیادی برای توسعه شهر انجام داده اند که از آنان تشکرمی کنیم.

اکبرنژاد با اشاره به هزنیه هدفمند و موثر در شهر ادامه داد: نباید بودجه های فرهنگی به سفرهای آنچنانی و پلاکارد های غیر لازم هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خطاب به شهردار تبریز افزود: با تمام توان برای عظمت تبریز و رضای خدا و مردم قول همکاری و کمک می دهیم تا شهر را آباد کرده و با افزایش بهره وری نیروهای انسانی و ارتقای فرهنگ شهر نشینی و مدیریت پسماند دوران خوبی را در تبریز رقم بزنیم.

اکبرنژاد افزود: تبریز شهر فرهنگ و شهر حکیمان اندیشمند و شهر علامه ها و شاعران شهیر و سیاستمنداران فرزانه است تبریز یادگار باغ شهری است که در نام های محلاتش متجلی است که باید آینده آن در امتداد گذشته پر شکوه آن تداوم یابد.

وی افزود: از مردم هوشمند تبریز تشکر می کنیم که فرصت خدمتگذاری را برای شورا و شهردار فراهم آوردند تا در کنار هم بتوانمی مکانی امن و همراه با آسایس بوجود بیاوریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.