حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیروزی شهرداری تبریز در بازی نخست فینال لیگ برتر

شناسه : 11565 05 فوریه 2018 - 15:10 217 بازدید

تبریز ما: تیم شهرداری تبریز اولین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور برابر تیم مهرام را با پیروزی پشت سر گذاشت. اولین دیدار از چارچوب بازی های فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی 85 بر 82 تیم شهرداری تبریز همراه شد تا این تیم یک گام بلند به سوی […]

پیروزی شهرداری تبریز در بازی نخست فینال لیگ برتر
پ
پ


تبریز ما: تیم شهرداری تبریز اولین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور برابر تیم مهرام را با پیروزی پشت سر گذاشت.

اولین دیدار از چارچوب بازی های فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی 85 بر 82 تیم شهرداری تبریز همراه شد تا این تیم یک گام بلند به سوی قهرمانی بردارد.

در این بازی که در سالن مملو از جمعیت شهید توانا تبریز برگزار شد، تیم شهرداری تبریز در نیمه اول بازی را خوب آغاز کرد و توانست در پایان این نیمه 49 بر 38 از رقیب خود پیشی بگیرد. در شروع نیمه دوم اما تیم مهرام توانست فاصله عقب افتاده را جبران کرده و شانه به شانه شهرداری حرکت کند. در میان تشویق های هواداران، تیم شهرداری در نهایت توانست با اداره بازی، نتیجه را 85 بر 82 به سود خود خاتمه داده و اولین بازی از سری رقابت های فینال را با پیروزی پشت سر بگذارد.

شهرداری تبریز در این بازی با هدایت مهران حاتمی و با بازی محمد فلاحت، جردن دیموینک، آرن داودی، محمد اوجاقی، امیر طاهرخانی، اصغر کاردوست، علی اصغر خازنی، مهدی مرادی نسب، محمد زارعی، هروه پولکو، روزبه ارغوان و سجاد پذیرفته برابر شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام قرار گرفت.

دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بین تیم های شهرداری تبریز و مهرام تهران فردا سه شنبه 17 بهمن در سالن شهید توانا برگزار خواهد شد. هر یک از دو تیم چنانچه در پنج بازی رو در رو صاحب سه پیروزی شود، جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را بالای سر خواهد برد. تیم شهرداری تبریز با حمایت و درایت بی نظیر علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و با تلاش های کادرفنی و بازیکنان و حمایت های هواداران از شانس بیشتری نسبت به تیم مهرام برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. این اولین بار است که تیمی از بسکتبال آذربایجان شرقی به لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.