حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برخورد یک دستگاه پراید و مینی بوس، مصدومیت راننده پراید را در برداشت

شناسه : 10501 07 ژانویه 2018 - 4:24 265 بازدید

[ad_1] تبریز ما: صبح امروز در اثر برخورد شدید یک دستگاه پراید با مینی بوس در کمربندی میانی، راننده جوان خودرو پراید به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد. به گزارش تبریز ما، آتش پاد داود طالب نژاد با اعلام خبر فوق بیان داشت: حوالی ساعت 6 صبح امروز با اعلام وقوع این تصادف شدید […]

برخورد یک دستگاه پراید و مینی بوس، مصدومیت راننده پراید را در برداشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: صبح امروز در اثر برخورد شدید یک دستگاه پراید با مینی بوس در کمربندی میانی، راننده جوان خودرو پراید به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تبریز ما، آتش پاد داود طالب نژاد با اعلام خبر فوق بیان داشت: حوالی ساعت 6 صبح امروز با اعلام وقوع این تصادف شدید در کمربندی میانی، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره 12 سریعا به محل حادثه اعزام و شاهد برخورد شدید یک دستگاه پراید به مینی بوس در کنار خیابان شدند که در اثر وقوع این حادثه، راننده جوان خودرو پراید نیز در داخل خودرو محبوس و مصدوم شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات و احتیاط کامل، راننده مصدوم را بدون ایجاد هر گونه جراحت و آسیب های دیگر به بیرون منتقل و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، افزود: در اثر وقوع این حادثه راننده به شدت از ناحیه سر و قفسه سینه دچار مصدومیت شده بود.

طالب نژاد خاطر نشان ساخت؛آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محل حادثه و انتقال خودرو توسط جرثقیل به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.