حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فرود اضطراری پرواز منچسترسیتی در تبریز

شناسه : 6504 20 سپتامبر 2017 - 5:49 159 بازدید

تبریز ما: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز ۱۰۵ عمان‌ایر که ازمسقط عمان به منچسترسیتی می‌رفت به علت داشتن مریض بدحال به سمت تبریز تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر به زمین نشست. به گزارش تبریز ما، مصطفی صفایی  از تیک آف دوباره هواپیمای عمان ایر به سمت منچستر در ساعت ۲۰:۲۵ از باند […]

فرود اضطراری پرواز منچسترسیتی در تبریز
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز ۱۰۵ عمان‌ایر که ازمسقط عمان به منچسترسیتی می‌رفت به علت داشتن مریض بدحال به سمت تبریز تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر به زمین نشست.

به گزارش تبریز ما، مصطفی صفایی  از تیک آف دوباره هواپیمای عمان ایر به سمت منچستر در ساعت ۲۰:۲۵ از باند فرودگاه شهید مدنی خبر داد و اظهار داشت: این پرواز ایرباس ۳۳۰ از شرکت عمان ایر بوده که به دلیل بدحالی یکی از مسافران مجبور به فرود در فرودگاه شهید مدنی تبریز در ساعت۱۷:۴۵ کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل بدحالی مریض بلافاصله اورژانس به زیر پرواز رفت و اقدامات لازم را انجام داد، گفت: به علت وخیمی حال مسافر با صدور ویزا سریع به یکی از بیمارستان‌های تبریز انتقال یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ابراز کرد: پرواز ۱۰۵ عمان ایر ایرباس ۳۳۰ مسیر عمان تا منچسترسیتی را طی می‌کرد که به علت وضعیت مسافران مجبور به نشست در فرودگاه شهیدمدنی تبریز شد که بعد از چند ساعت به پرواز خود ادامه داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.