حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جامعه ی رو به توسعه باید از تمام سرمایه های فکری و مردمی خود استفاده کند

شناسه : 10924 18 ژانویه 2018 - 4:20 429 بازدید

تبریز ما: نشست هم اندیشی اعضاء شورای اسلامی، شهردار و مدیران شهرداری کلانشهر تبریز با اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و‌ کشاورزی تبریز در محل اتاق بازرگانی برگزار شد. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست ضمن تاکید بر مغتنم شمردن رویداد تبریز 2018 ، گفت: جامعه […]

جامعه ی رو به توسعه باید از تمام سرمایه های فکری و مردمی خود استفاده کند
پ
پ


تبریز ما: نشست هم اندیشی اعضاء شورای اسلامی، شهردار و مدیران شهرداری کلانشهر تبریز با اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و‌ کشاورزی تبریز در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست ضمن تاکید بر مغتنم شمردن رویداد تبریز 2018 ، گفت: جامعه ای که به سمت توسعه می رود باید از تمام سرمایه های فکری و مردمی خود استفاده کند و برای رسیدن به توسعه پایدار لاجرم بایستی از تولید ثروت در کشور حمایت کنیم و از کسب سود سرمایه گذار نترسیم .

اکبر نژاد از آمادگی شورای شهر تبریز برای همکاری با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال خبر داد وافزود: باید فضا را برای تولید ثروت باز کنیم تا با توانمند شدن اقتصاد شهری و شهروندان ، به توسعه همه جانبه برسیم .

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز بافتهای فرسوده،قطارشهری، حمل و نقل و اتوبوسهای برقی را به عنوان فرصتهای سرمایه گذاری برشمردند .

صمد حسن زاده رییس اتاق بازرگانی در ابتدای این نشست با اعلام آمادگی این اتاق برای همکاری با شورای شهر گفت: برای اینکه در خدمت توسعه شهر تبریز باشیم باید 2018 را درست مدیریت کنیم تا این رویداد نه تنها برای تبریز بلکه برای تمام کشور در زمینه های اقتصادی و فرهنگی نقش مفیدی را ایفا کند و در معرفی توانمندیهای اقتصادی و فرهنگی تبریز موثر باشد.

مهندس ایرج شهین باهر در ادامه این نشست، اقتصاد را پایه توسعه دانست و گفت: شهر توسعه نمی یابد مگر اینکه اقتصاد توسعه بیابد و اگر اقتصاد به سمت پیشرفت حرکت کند به طبع آن تمام مسایل فرهنگی، زیست محیطی ، اجتماعی و … حل میشود. وی با اشاره به بازار تبریز افزود: بازار تبریز با آن عظمت نشان از اقتساد پویا و فعال در 700 سال قبل را دارد و باید آسیب شناسی کنیم که چرا مرکزیت اقتصادی تجاری کشور از شمالغرب به سمت مکز ایرن تغییر یافته است .

شهردار تبریز با اشاره به رویداد تبریز 2018 ادامه داد: در این رویداد نباید تمام امکاناتمان را به سمت توریست تفریحی سوق دهیم بلکه برای احیای تبریز چند صد سال قبل به عنوان مرکز اقتصادی تجاری، به توریست تجاری بیشتر اهتمام ورزیم .

شهین باهر با تاکید بر اینکه بایستی حق سود سرمایه گذار را به رسمیت شناخت از سرمایه گذاران خواست تا دست در دست هم داده و برای توانمند کردن تبریز تلاش کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.