حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه سالن چند منظوره بحران به مرحله اسکلت‌بندی رسید

شناسه : 12108 05 مارس 2018 - 4:51 228 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: پروژه سالن چند منظوره بحران در مرحله ساخت و تکمیل اسکلت‌بندی پیگیری می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، رامین نصر‌اله‌پور با بیان این‌که پروژه سالن چند منظوره در سطح منطقه یک با سرعت در حال اقدام است، افزود:  این پروژه […]

پروژه سالن چند منظوره بحران به مرحله اسکلت‌بندی رسید
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: پروژه سالن چند منظوره بحران در مرحله ساخت و تکمیل اسکلت‌بندی پیگیری می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، رامین نصر‌اله‌پور با بیان این‌که پروژه سالن چند منظوره در سطح منطقه یک با سرعت در حال اقدام است، افزود:  این پروژه مهم و اساسی که یکی از نیازهای منطقه است و در زمانهای بحران و حوادث غیر مترقبه می تواند نقش مهمی را ایفا نماید، هم اکنون وارد مراحل جدید اجرائی خود شده است .

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: فاز جدید این عملیات شامل ساخت اسکلت و نیز بازرسی جوش سالن در حال اجرا می باشد و در کارگاه مربوطه انجام تا نصب شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.